ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

خروج فضای انتخاباتی از محدوده قانونی، جامعه را "سیاست‌زده" می‌کند

مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در انتخابات آتی باید فعالیت‌های حزبی بیشتر شود گفت: خروج فضای انتخاباتی از محدوده قانونی، جامعه را "سیاست‌زده" می‌کند.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اقدامات تعیین شده برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در انتخابات آتی اظهار داشت: در درجه اول برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در انتخابات آتی باید قانون انتخابات شفاف‌سازی شود. 
 
وی در ادامه افزود: همچنین برای جلوگیری از وقوع تخلفات احتمالی در انتخابات باید فعالیت‌های انتخاباتی حزبی شود تا احزاب ضابطه‌مند و قانون‌مند عمل کنند. 
 
مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی  با تاکید بر اینکه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نباید به بعد از انتخابات موکول شود، گفت: اگر برخورد با تخلفات انتخابات به بعد از انتخابات موکول شود و برخوردهای حداقلی صورت گیرد، این نوع برخورد بازدارندگی در افراد ایجاد نمی‌کند.

ترقی ادامه داد: در جامعه‌ای مانند جامعه ما که هر دو سال یک انتخابات برگزار می‌شود، اگر قرار باشد فضای انتخابات به خارج از محدوده قانونی سرایت کند، جامعه سیاست‌زده می‌شود و افراد را در رقابت خسته می‌کند. 
 
وی اظهار داشت: ورود زودهنگام به انتخابات از پرداختن به مسائل اصلی کشور جلوگیری می‌کند و باید حتی‌الامکان تلاش شود تا فعالیت‌های انتخاباتی در محدوده قانونی خودش صورت گیرد تا در جامعه مشارکت فعال حفظ شده و مردم از ورود و مشارکت در رقابت‌های انتخاباتی خسته نشوند و همچنین از پرداختن دولتمردان به مسائل اهم کشور گرفته نشود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار