حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر قرار شود یکتا به عنوان حزب سیاسی عمل کند، حتما مجوز لازم را خواهیم گرفت

یک عضو جبهه تاسیس یکتا گفت: اگر قرار شود در یکتا به عنوان حزب سیاسی عمل کنیم حتما مجوز لازم را خواهیم گرفت.

"سیدمحمد حسینی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران  در واکنش به اظهارات مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور و با اشاره به فعالیت گفتمانی جبهه یکتا اظهار داشت: جبهه یکتا در قالب یک حزب سیاسی فعالیت نمی‌کند ولی اگر قرار شود به عنوان حزب سیاسی عمل کنیم حتما مجوز لازم را خواهیم گرفت.

عضو جبهه یکتا در ادامه افزود: ما فعلا برای ترویج گفتمان امام(ره) و رهبری تلاش می‌کنیم و سعی داریم تا همکاری نیروهای متدین ارزشی و انقلابی سراسر کشور را جلب کنیم و بین آنها پیوند ایجاد کنیم.

حسینی در پایان با طرح این سوال که مگر شوراهایی که از سوی اصلاح‌طلبان ایجاد شده و فعالیت سیاسی دارند مجوز گرفته‌اند، گفت: اگر کسانی بخواهند در قالب حزب عمل کنند باید مجوز دریافت کنند لذا جبهه یکتا هم هرزمان در قالب حزب فعالیت کرد، مجوزهای لازم را اخذ می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در گفتگویی درباره قانونی بودن جبهه یکتا و اعلام موجودیت آن گفت: تشکل سیاسی به نام «یکتا» از کمیسیون ماده 10 احزاب هیچگونه مجوزی درخواست نکرده است بنابراین هرگونه فعالیت آنها خلاف قانون است و باید پاسخگو باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که این گروه سیاسی اعلام کرده در قالب جبهه فعالیت می‌کند و نیازی به مجوز ندارد تصریح کرد: هرگونه فعالیت سیاسی افراد در قالب حزب، گروه و تشکل و با هر عنوان و نامی باید با دریافت مجوز باشد؛ از این رو تحرکاتی که این روزها با عنوان یکتا انجام شده خلاف قانون است و آنها باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسینی ، احزاب ، یکتا ، گفتمان ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار