جان مک‌کین مدعی شد:

ایران همچنان در تلاش برای امتیاز گرفتن است

سناتور جمهوریخواه آریزونا مدعی شد ایران همچنان به تلاش برای گرفتن امتیاز از آمریکا ادامه می دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  جان مک کین -- سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا -- در گفتگو با ام اس ان بی سی مدعی شد: «جان کری درباره سخنان روز پنجشنبه خود هیچ گزارشی به کنگره ارائه نکرد و روشن است که درخواست های اخیر ایران درباره لغو تحریم ها در یک زمینه جدید قابل بررسی نیست. من با نتانیاهو بسیار موافقم که گفته است آمریکا مواضع خود را بارها تغییر داده و دایما به سمت نزدیک کردن مواضع خود به ایران حرکت کرده است.»


مک کین در ادامه ادعا های خود افزود: «همانطور که کسینجر گفته است ما از برچیدن توان هسته ای ایران به تعویق دستیابی ایران به این توان رسیده ایم و امتیازات بسیاری به ایران داده ایم. این درحالی است که روشن است چه کسی بیشتر به توافق نیاز دارد و این آمریکا است. اینکه ایران مذاکره کننده ای بهتر است با امتیازاتی که این کشور دریافت کرده، پیش از این روشن شده است. بله ایران به توافق نیاز دارد اما به اندازه ای که آمریکا به دنبال این توافق است به آن نیاز ندارد. زیرا دولت اوباما با این خیال باطل که توافق با ایران موجب شراکت جدید با ایران در منطقه می شود به دنبال توافق است.»


مک کین مدعی شد: «ایران همچنان دستکم در چهار کشور به دنبال توسعه طلبی و تجاوز است و به این روند ادامه خواهد داد. در گزارش های خبری آمده است که سلیمانی برای فرماندهی شبه نظامیان شیعی به عراق بازگشته است. ما اکنون فاصله زیادی با سال دو هزارو یازده خود داریم.»


مک کین ادعا کرد: «اگر توافق با ایران شامل بازرسی هر زمان هر مکان نباشد. اگر آنها همچنان بتوانند در بخش برنامه موشکی خود به قدرت نمایی ادامه دهند و فعالیت های تروریستی خود را در منطقه متوقف نکنند به دیدگاه من توافقی بد حاصل شده است که نرسیدن به توافق بهتر از آن است. زیرا در پی لغو تحریم ها ایران به فعالیت های تروریستی خود ادامه خواهد داد. این کشور به تازگی یک میلیارد دلار به بشار اسد وام داده است تا وی را تقویت کند.»


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۴:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۴
تو رو سننه؟ها؟چیکاره ای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۱۹ تير ۱۳۹۴
مردک بتوچه ایران به کی وام داده.ایران فقط در مورد هسته ای داد مذاکره یکند نه توان نظامی.مگر ایران قراره مثل فلسطین بدون ارتش ودفاع باشه؟زهی خیال باطل.تو فقط دروغات که گفتی ما بمب هستی داریم درست کن .موشک با صدای بلند فریاد میزنیم داریم وبهترش را هم خواهیم ساخت.مگر مارا بخاطر دشمنی با تروریست کودک کش صهیونیست تحریم کردید؟
آخرین اخبار