افزایش بهای نفت با اعلام کاهش ذخایر نفتی آمریکا

قیمت های نفت چهارشنبه پس از اعلام کاهش ذخایر نفت خام آمریکا و تولید در آمریکا سیر صعودی به خود گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ قیمت های نفت چهارشنبه پس از اعلام کاهش ذخایر نفت خام آمریکا و تولید در آمریکا سیر صعودی به خود گرفت .

بهای هربشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت ( نفت خام آمریکا ) برای تحویل در سپتامبر که پیش از این روز گذشته کمی افزایش یافته بود اما در مجموع از آغاز ماه کاهش یافته است، در بازار بین المللی نیویورک با 81 سنت افزایش به 48 دلار و 79 سنت رسید .

فیل فلین از تحلیلگران بازار نفت گفت: «به نظر می رسد بدبینی که به تازگی بازار را فرا گرفته بود، به ویژه پس از ارقام امروز درباره ذخایر نفت آمریکا ،کمی اغراق شده بود

براساس آمارهای وزارت انرژی آمریکا،‌ ذخایر نفت خام هفته گذشته در آمریکا بیش از چهار میلیون بشکه کاهش یافت و این درحالی است که تحلیلگران افزایش اندک این ذخایر را پیش بینی می کردند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه از نیویورک،‌ فلین تاکید کرد: «تولید نفت آمریکا 145 هزار بشکه در روز کاهش یافته است. «

به گفته این تحلیلگر بازار نفت « این مسئله با نگرانی های مربوط به عرضه بیش از حد نفت مغایرت دارد یا دست کم این نگرانی ها را کاهش می دهد . باتوجه به اینکه قیمت های بازار بسیار پایین رفته بود ،‌این خبر فرصتی را برای افزایش قیمت فراهم کرد . «

از آغاز ماه ،‌قیمت های نفت خام نیویورک که در طول بهار حدود 60 دلار تثبیت شده بود ‌کاهش یافت و به پایین ترین سطوح خود در مارس یعنی به زیر 45 دلار در هربشکه رسید.

انتهای پیام/                   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار