ارائه تخفیف 15 درصدی به پژوهشگران برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی

مدیر شبکه‌ آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از تخفیف 15 درصدی به پژوهشگران برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی خبر داد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پژوهشگران می‌توانند از تخفیف 15 درصدی برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی برخوردار شوند ولی برای این کار ابتدا باید در سایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ثبت نام کنند. 

وی در ادامه تاکید کرد: شرکت‌هایی که دانش‌بنیان هستند نیز می‌توانند از تخفیف 50 درصدی در راستای این طرح استفاده کنند و از امکانات تمام آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی برخوردار شوند. 

اسدی فرد با اشاره به تعداد آزمایشگاه‌هایی که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شده‌اند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 200 آزمایشگاه با بیش از 300 دستگاه در 24 استان کشور توانسته‌اند عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شوند و تجهیزات خود را به اشتراک بگذارند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی تصریح کرد: افراد یا شرکت‌های دانش‌بنیان پس از ثبت نام در سایت شبکه آزمایشگاهی به 200 آزمایشگاه سراسر کشور معرفی می‌شوند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار