مجری سابق برنامه تخت‌گاز در مرکز توانبخشی بستری شد

مجری اخراج شده برنامه "تخت گاز" به دلیل مشکلات روحی یک ماه را در مرکز توانبخشی سپری کرد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ "جرمی کلارکسون،" مجری سابق و سرشناس برنامه تخت گاز، اذعان کرد به میل شخصی در یک مرکز توانبخشی بستری شد. پزشکان به کلارکسون توصیه کردند به دلیل آسیب روحی ناشی از اخراج و مشکلاتی که در نتیجه آن برایش در زندگی بوجود آمده است در یک مرکز توانبخشی بستری شود. دوران بستری شدن کلارکسون در این مرکز یک ماه به طول انجامید.

کلارکسون در این باره گفت: تمام اتفاقات بد همزمان برایم پیش آمد. در همان دورانی که با تولیدکننده گلاویز شدم، مادرم نیز فوت کرد. سپس اخراج شدم، نتوانستم شغلی بیابم و میلیون‌ها مشکل دیگری که با آن مواجه بودم، من را به سمت یک زندگی نباتی سوق می‌داد، به همین دلیل تصمیم گرفتم در مرکز توانبخشی بستری شوم. آن مرکز برایم حکم زندان را داشت و فهمیدم یوگا بدترین ورزش جهان است! آخرین هفته بستری شدنم را با تماشای طلئع آفتاب، گپ زدن با دوستان و سیگار کشیدن گذراندم.

کلارکسون از سوی رئیس شبکه بی‌بی‌سی به درگیر شدن با یکی از تولیدکنندگان برنامه "تخت گاز" متهم و پس از آن اخراج شد. پس از آن وی نتوانست به همکاری چند ساله خود با این برنامه ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار