توجه ویژه دولت برای توسعه زیرساخت فناوری پارک علم و فناوری مازندران

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: دولت باید توجه ویژه به توسعه زیرساخت فناوری در پارک علم و فناوری مازندران داشته باشد.

علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دولت باید برای توسعه زیرساخت فناوری پارک علم و فناوری مازندران توجه به آن داشته باشد و آن را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در ادامه افزود: پارک علم و فناوری مازندران تاکنون هیچ نوع طرحی را ارائه نکرده و امیدواریم دولت مجوز ساخت ساختمان مرکزی پردیس را صادر کند تا تمام مراحل آن تکمیل شده و در سفر استانی ریاست جمهوری به تصویب برسد.

معتمدزادگان تصریح کرد: ساخت پردیس پارک علم و فناوری به دلیل جدید بودن پروژه در فهرست برنامه‌های پیشنهادی استاندار قرار نگرفت ولی باید به حوزه فناوری زیرساخت پارک علم و فناوری مازندران توجه داشته باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اقدام بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: بنیاد ملی نخبگان در حالی که تمام دانشجویان و نخبگان را تحت پوشش قرار داده ولی در پارک علم و فناوری نخبگانی هستند که ایده‌هایشان را اجرایی کرده‌اند این افراد نیازمند توجه ویژه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار