به منظور شرکت در کارگروه ملی مداخله در فرآیند طلاق؛

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده وارد یزد شد

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز جهت شرکت در کارگروه ملی مداخله در فرآیند طلاق وارد یزد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده وارد یزد شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده صبح سه‌شنبه جهت شرکت در کارگروه ملی مداخله در فرآیند طلاق و جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم، وارد یزد شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات ارشد محلی این استان قرار گرفت.

کارگروه ملی مداخله در فرآیند طلاق در استان یزد به مدت  4 روز از 17 الی 20 آبان با حضوراساتید منتخب کشور، با موضوع خشونت خانگی، خیانت، مشکلات جنسی و روابط عاطفی با حضور نمایندگان قوای مجریه و قضائیه در حال برگزاری است.

«تربیت مدرسین و نمایندگان سراسر کشور»، «ارتقاء سطح دانش اساتید حوزه جامعه شناس و امور خانواده» ، «فعال شدن مراکز مشاوره خانواده در جهت جلوگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده»، «ارائه خدمات به خانواده‌هایی که در راستای تصمیم‌گیری نهایی جهت سازش و طلاق هستند»، «کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهار روند رو به رشد طلاق» از جمله اهداف تشکیل این جلسات ذکر شده است.

امضاء تفاهم‌نامه با معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه از دیگر برنامه‌ معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در این سفره یک روزه به استان یزد است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار