محکومیت حملات تروریستی پاریس از سوی گروه های مسلمان فرانسه

تعدادی از گروه های مسلمان فرانسه حملات تروریستی مرگبار در قلب پاریس را به شدت محکوم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، "شورای فرانسوی دین اسلام" روز گذشته حملات تروریستی پاریس را "نفرت انگیز و مطرود" خواند و آن را محکوم کرد. این گروه مسلمان از مردم فرانسه خواست برای جلوگیری از ادامه این حملات مرگبار با یکدیگر متحد و هماهنگ شوند.

رئیس این شورای اسلامی اعلام کرد: "به دلیل جدی بودن این حادثه تروریستی، از ملت فرانسه درخواست می کنم با یکدیگر متحد شوند و برای آرامش و وحدت این کشور دعا کنند. ما یک حادثه تروریستی باورنکردنی و وحشتناک را پشت سر گذاشتیم." 

"اتحادیه سازمان های اسلامی فرانسه" نیز این حمله تروریستی خونین را محکوم کرد و خواستار اتحاد مردم این کشور برای شکست تروریسم شد. 

"گروه  مقابله با اسلام هراسی فرانسه" -- که مسئولیت رسیدگی به اقدامات ضد اسلامی را در پاریس بر عهده دارد -- در بیانیه ای اعلام کرد: "باوجود تروریستی بودن ماهیت این حمله، مسلمانان نباید از این اقدامات بهراسند. ما باید با یکدیگر متحد باشیم."

"فدراسیون سازمان های اسلامی اروپا" و تعدادی از گروه های اسلامی آمریکا نیز این حمله تروریستی را محکوم کردند.

جمعه شب بر اثر وقوع چندین حمله تروریستی در پاریس، دست کم 129 نفر کشته و بیش از 350 نفر مجروح شدند. گزارشها حاکی از آن است که 8 تروریست نیز در این حادثه کشته شده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار