انجام پروازها با وجود وارونگی هوا/کاهش دید افقی در حد لغو پرواز نبوده است

مدیرکل مراقبت پرواز شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: با توجه به اینکه در چند روز اخیر کاهش دید افقی را در فرودگاه‌های شهرهای صنعتی تجربه کردیم اما این مقدار در حدی نبوده که حداقل میزان دید افقی استاندارد برای پرواز را مختل کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم مرادی درباره تاثیر وضعیت آلودگی هوا بر پروازها اظهار کرد: با وجودی که پدیده وارونگی هوا ظرف چند روز اخیر در شهرهای صنعتی نظیر تهران، اصفهان و مشهد کاهش دید افقی را به همراه داشته اما خوشبختاته این مقدار کاهش دید در حدی نبوده که حداقل میزان دید افقی استاندارد برای پرواز را مختل کند بنابراین هیچ پروازی به دلیل شرایط نامساعد جوی مختل نشد.

وی گفت: امیدواریم با ورود سامانه بارشی جدید از امشب آلودگی شهرهای صنعتی تا حد زیادی هرچند به صورت کوتاه مدت مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل مراقبت پرواز شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: در طول ایام سوگواری و روزهای پایانی ماه صفر بیش از ۲۵۰ سورتی پرواز عادی و فوق العاده از فرودگاه‌های مختلف کشور به سمت فرودگاه مشهد مقدس انجام شد که هیچ مشکل خاص پروازی در این مدت ثبت و گزارش نشد.

وی افزود: کنترلرهای ترافیک هوایی، برج‌های مراقبت پرواز فرودگاه‌های سراسر کشور، مرکز کنترل فضای کشور و برج و تقرب پرواز فرودگاه مشهد به نحوی شایسته و با استفاده از آخرین تکنیک‌های راداری کنترل ترافیک هوایی٬ به ارایه خدمات به زائران امام رضا (ع) پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
پروازها همه باتاخیر
قیمتها کاذب وگرون
امکانات ورفاه صفر
اگرم کسی میره ازسرمجبوریه وگرنه رضایتی نیست
آخرین اخبار