اردبیل؛

حمایت خیرین از 6 هزار کودک سرطانی در اردبیل

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۶ هزار کودک سرطانی تحت پوشش مجمع خیرین استان اردبیل قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد قرآن‌نویس در نشست تخصصی توسعه تعامل و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استانداری در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر با حمایت خیرین، 6 هزار کودک سرطانی در استان اردبیل تحت پوشش خدمات درمانی و رفاهی قرار گرفتند و برای حمایت از کودکان سرطانی در اردبیل اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین حمایت از کودکان سرطانی در اردبیل، تمام کودکان مبتلا به بیماری سرطان را تحت پوشش قرار می‌دهد، گفت: موسسه خیرین حمایت از کودکان سرطانی علاوه بر خدمات درمانی و رفاهی در پرداخت شهریه این افراد نیز اهتمام ویژه‌ای دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل افزود: حمایت از کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و سرطانی از اولویت‌های مهم مجمع خیرین در اردبیل است و باید دستگاه‌های اجرایی استان نیز علاوه بر مشارکت خیرین و مردم، حمایت‌های همه جانبه‌ای داشته باشند.

قرآن‌نویس بیان کرد: یکی از تهدیدهای بزرگ در جامعه، افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، بیکاری، افسردگی و سن بالای ازدواج جوانان است که به لحاظ مشکلات مالی سن ازدواج به تاخیر افتاده و فرد با مشکلات افسردگی و خشونت درگیر می‌شود که باید دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدامات کاربردی انجام دهند.

وی تصریح کرد: خیرین اردبیل در ساخت مدرسه،مسجد، کمک به بیماران سرطانی، پرداخت شهریه دانشجویان، اهدای جهیزیه به نوعروسان و احداث مسکن برای نیازمندان پیشگام بوده‌اند و عملکرد خیرین اردبیلی علاوه بر کشور، در دنیا نیز زبانزد خاص و عام بوده که باید قدردان حمایت‌های خیرین باشیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، کودکان ، سرطانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.