هزار و هشتصد بانوی فعال قرآنی در کشور شناسایی شده‌اند

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه فرزانه روز سه شنبه 21 دی ماه در نخستین نشست شورای سیاستگذاری هفتمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، این است که از اندیشه ها و تفکرات نخبگان در هفتمین همایش بانوان قرآنی استفاده کنیم و از همه عزیزانی که در طی شش سال گذشته با حضور فعال خود ما را در برگزاری هرچه بهترآن یاری کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

فرزانه خاطر نشان کرد: باید بانوان فعال قرآنی را شناسایی و از آنها به عنوان الگوهای قرآنی تجلیل و به جامعه معرفی کنیم.

دبیر همایش بانوان فعال قرآنی خاطر نشان کرد: تاکنون اطلاعات مربوط به بیش از هزار و 800 نفر از بانوان فعال قرآنی در سراسر کشور جمع آوری و بررسی شده است.

وی اضافه کرد: شناسایی و معرفی زنان فعال قرآنی دستاورد بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی در بعد داخلی و بین المللی است و بر این اساس باید تلاش مضاعف کنیم تا زنان فعال و نخبه قرآنی را به عنوان الگوی برتر زنان به جامعه معرفی کنیم.

وی افزود: با درایت و تدبیر مرکز امور قرآنی درصدد هستیم تا از پیشنهادها و ابتکارات جدید برای برگزاری هفتمین همایش بانوان فعال قرآنی در بخش بین الملل و داخلی که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود،استفاده کنیم.

دبیر همایش بانوان فعال قرآنی با اشاره به برگزاری دوره های قبل این همایش و دستاوردهای داخلی و بین المللی آن یادآورشد: مسلما زنان فعال قرآنی که در بخش های مختلف جامعه فعالیت قرآنی دارند می توانند با نظرها و پیشنهادهای جدید خود در بخش سیاستگذاری به یاری ما بشتابند.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه توسعه و تقویت روحیه نوآوری بانوان در رشته های قرآنی و تجلیل از اندیشه ها و روش های برتر، شناخت ظرفیت های قرآنی موجود  در جامعه بانوان قرآنی ،زمینه سازی و پیگیری تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فعالیت های قرآنی خواهران را از جمله محوری ترین اهداف برگزاری این همایش در دوره های گذشته برشمرد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار