مهم ترین اخبار اقتصادی ششم بهمن؛

فهرست روسیه برای خرید محصولات کشاورزی/ سکه بر قله گرانی/ تحریم قیمت کالاهای وارداتی را کاهش داد

فروش پراید به قیمت 30 میلیون تومان در عراق تا افزایش قیمت سکه در بازار از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:
با شروع برجام بارقه‌های امید برای توسعه صادرات ال‌ان‌جی در صنعت گاز شعله‌ور شده و اکثر مسولان معتقدند که بایستی برای رسیدن به مسیر توسعه باید گامهای اساسی را برداشت.

عضوشورای ملی زعفران گفت: برخی افراد با دپو کردن محصول در خانه های خود ممانعت به عرضه آن در بازار می‌نمایند که این امر موجب افزایش حبابی قیمت ها در بازار شده است.

جمالی گفت: در اقتصاد کشور هیچ کالایی ارزان نمی‌شود بنابراین نباید انتظار پایین آمدن قیمت خودرو در آینده بود.

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مقامات روسی در جدیدترین اعلام نیاز خود درخواست واردات پسته، خشکبار انواع سبزی و صیفی جات را از ایران دارند.

امروز 6 بهمن 94، دلار با افزایشی اندک با نرخ 3 هزار و 650 تومان، سکه طرح قدیم با قیمت 949 هزار تومان و طرح جدید با نرخ 950 هزار تومان به فروش می رسد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به بازنگری قوانین پس از رفع تحریمها گفت: باید قوانین زاید حذف شود تا سرمایه گذاری و تجارت تسهیل یابد.

ارزش کل معاملات بورس تهران با دست‌به‌دست شدن بیش از 2 میلیون سهم و اوراق بهادار از 4 میلیارد و 603 میلیون ریال فراتر رفت.

رئیس انجمن مرغداران استان گیلان گفت:اساسا استفاده از هورمون در صنعت طیور توجیه اقتصادی ندارد.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: دولت سرمایه این صندوق را به میزان 200 میلیون دلار افزایش داد و با این افزایش، ظرفیت ریسک‌پذیری صندوق به بیش از 5 میلیارد دلار افزایش یافت.

انتهای پیام/



برچسب ها: سکه ، کشاورزی ، زعفران ، قیمت ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار