تبریز؛

حضور 2 هزار و 889 بازرس در برگزاری انتخابات

رییس هیات بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی از حضور 2 هزار و 889 بازرس در تمام شعب اخذ رای استان در روز هفتم اسفند خبر داد و گفت: علاوه بر این برای هر 20 شعبه شهری نیز یک سربازرس در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نواداد در بازدید از ستاد انتخابات استان مستقر در استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: با تلاش همه دست اندرکاران و حضور پر شور مردم، هفتم اسفند به حماسه‌ای ماندگار در برگزاری انتخابات‌های مختلف استان تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به حجم بالای فعالیت‌های صورت گرفته و اقدامات پیش رو، تصریح کرد: برای اولین بار است که دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یک روز برگزار می‌شود و به این لحاظ نیازمند دقت بالا و فعالیت بیش از پیش هستیم.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان، ارایه آموزش‌های لازم برای بازرسان ویژه را از جمله اقدامات این هیات عنوان کرد و گفت: همکاران هیات بازرسی در تمام استان پس از دریافت آموزش‌های کامل، خود را برای برگزاری پرشور انتخابات آماده کرده‌اند و پیش‌بینی می‌‌کنیم در سطح استان شاهد برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکلی باشیم.

نواداد ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، بار دیگر شاهد تجلی عزم ملی برای تعیین آینده کشور باشیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار