نیویورک پست: هدیه جدید اوباما به ایران، شکستن عهدی دیگر با آمریکاست/ چماقِ اوباما، هویجِ تهران

روزنامه نیویورک پست در ادعایی، سیاست اوباما را در قبال ایران «تمام‌هویج و بدون چماق» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک پست -- که به جمهوری‌خواهان تعلق دارد و با سیاست‌های اوباما مخالف است -- در مطلبی نوشت: سیاست اوباما در قبال ایران در چهار واژه خلاصه می‌شود: «تمام هویج، بدون چماق.» حتی یکی از اعضای تیم اوباما این سیاست را برای کنگره با عبارت «هویج‌های بیپایان» توصیف کرد.

دولت اوباما در زمانی که می‌کوشید سنا را به پذیرش توافق هسته‌ای ایران ترغیب کند به کرات اعلام کرد تهران به سامانه‌های مالی آمریکا دسترسی نخواهد یافت. اما به نظر می‌رسد شرایط طور دیگری در حال رقم خوردن باشد.

این نشریه در ادامه مدعی شد: اقدام جدید دولت اوباما نه تنها منابع مالی را بیش از 150 میلیارد دلاری که ایران تا کنون بر مبنای توافق هسته‌ای به دست آورده در اختیار این کشور قرار می‌دهد، بلکه تمامی تحریم‌های اقتصادی باقیمانده را به مخاطره میندازد. بر اساس گزارش آسوشیتد پرس، دولت اوباما در آستانه گشودن درهای لغو تحریم بر روی ایران است. اقدامی که دسترسی ایران را به بازارهای آمریکا -- که مدتها از آن‌ها محروم بوده‌است -- فراهم می‌کند. وزارت خزانه‌داری در پاسخ به پرسش‌های مطرح‌شده در این خصوص تنها می‌گوید «به تحلیل لغو تحریمها» ادامه می‌دهد. و «جک لو،» وزیر خزانه‌داری نیز به وضوح می‌گوید واشینگتن به زودی اقدامی را در دستور کار قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند ایران «از مزایای لغو تحریم‌ها برخوردار شود.»

این نشریه وابسته به جمهوری‌خواهان در ادامه ادعا‌های خود می‌افزاید: همه این اتفاق‌ها به این دلیل میفتد که ایران شکایت می‌کند برای پیروی احتمالی‌اش از توافق، به امتیازات بیشتری نیاز دارد. البته این نکته را جدی نگیرید که مسئول ارشد تحریم‌ها در وزارت خزانه‌داری تابستان گذشته به کنگره اطمینان داد «ایران نمی‌تواند در بانک‌های آمریکایی حساب باز کند یا به نظام بانکی آمریکا دسترسی داشته‌باشد.» اما حالا که سنا به این توافق چراغ سبز نشان داده‌است، دولت از ارائه این تضمین‌ها سر باز می‌زند.

در پایان این گزارش، نگارنده با مطرح کردن ادعا‌هایی مضحک نتیجه می‌گیرد: آسوشیتد پرس می‌گوید اجازه دسترسی مستقیم تهران به سامانه بانکی آمریکا صادر نخواهد شد و این کشور باید از نهاد‌های مالی هنگ‌کنگ برای انجام معاملات دلاری استفاده‌کند. اما این اقدام، تأثیری مشابه خواهد داشت. اوباما در ابتدا وعده‌داد تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای را لغو کند. اما صدور اجازه دسترسی ایران به بازارهای مالی آمریکا، اصل و اساس تمامی تحریم‌ها را از بین خواهد برد و بر حمایت تهران از تروریسم و تجاوزات منطقه‌ای این رژیم خواهد افزود. کوتاه سخن، هویج‌های پرزیدنت (اوباما) به معنای چماق‌های بیشترِ ایرانی خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
مرگ برآمریکا
مرگ براسرائیل
مررررگ بر مناااافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
سلام
80میلیون ایرانی یعنی ؟؟؟
80میلیون سرباز عاشق وطنم
80میلیون دانشمند و مهندس خدمت گذار مردم وطنم
80میلیون کار افرین عاشق کار
80میلیون . . .
بهترین راه ایجاد تعاون است همان طور که در قران امده چرا انچه خود دارید از بیگانه تمنا میکنید تنها چیزی که ندارید خود باوری است .
اما چه زمان انسان خودش را باور میکند روزی ما دست خودمان است باید ، باید برای ان تلاش کنیم دولتها خوب هستند اما مردم را باور ندارند .
یادمان باشد (پیامبر اکرم (ص) اگر علم در ثریا باشد مردانی از پارس بدان دست پیدا خواهند کرد)
اگر؟؟؟ بگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
باشگاه خبر نگاران جوان مدافع اصول گرایان هست و نظرات افراد مثل من که در باره همین خبر و وموضوع چند تا حرف حق نوشته بودم رو منتشر نکرد و سانسور بی داد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
انها که میگویند ما در تحریم هواپیما می سازیم . این یک واقعیت غیر قابل انکار است . بیخود سفسطه نکنید وخود را گول نزنید . شما که از پیچ و مهره . تا آفتابه از چین وارد میکنید .چه جوری میتونید هواپیما می سازید . دورو برتون یه نگاه بندازید تا بفهمید چقدر بنجل چینی اطرافتون هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
شاید هم هواپیمایی مونتاژ شده با قطعات چینی و تولید داخل خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
آمریکا کسی نیست که واسه ثوابش یتیم داری کنه
برجام چه چیز محسوسی واسه ما داشته
فقط صنعت هسته ای و خون چند نفر رو پایمال کرد
آمریکا مذاکره کرد چون غنی سازی داشت بالای 20 درصد میشد
حالا ظریف هر قدر هم که ماهرانه عمل کنه
آمریکا قدرت داره میگه دلم میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
ما هرشب نون و اورانیون 20 درصد غنی شده سر سفرمون میخوردیم . از وقتی که توافق شده سفرمون از اورانیوم با غنای 20 درصد خالی شده و از گرسنگی داریم میمیریم . آخه این برجام چی بود !!!!
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
من هم داستان جنبش خزینه را خوندم و هم داستان آبله کوبی در زمان امیر کبیر را و اگه رئیس جمهور در سخنرانیش این مطالب را بیان می کنه و می خواد به ملت بفهمون که برای پیشرفت باید رو به سوی غرب کرد و بعضی از مسائل راکنار گذاشت متاسفم آیا به این هم فکر می کنه که علت کشته شدن امیر کبیر چه بود برای چه کشته شد به دستور چه کسانی کشته شد آیا بخاطر تفکراسکتبار ستیزی خود نبود ، آیا برای مخالفت با حضور فکری و فیزیکی انگلیس نبود ، آیا برای اینکه یک جوان ایرانی می تونه با دانش خود جامعه خود را بسازد نبود ، آیا برای کوتاه کردن دست انگلیس و برخی کشورهای غربی از منابع سرشار ایران نبود ، آیا برای کوتاه کردن دست اشرف زادگان و آقازادگان آن دوران از بیت المال نبود ، آیا برای گسترش تفکر ناب اسلام محمدی ( ص) نبود ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
شما داری بحث را منحرف میکنی به سایر جنبه های زندگی امیر کبیر . موضوع چیز دیگری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
الان منابع ایران را کی غارت میکنه : چین و هند و روسیه و بابک زنجانی . چه فرقی کرده چه اینها ببرند و چه انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
ایا الان این چیزها را نداریم ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
اگر بابك زنجاني غارت كنه بهتر تا انگليس و آمريكا چرا كه بابك زنجاني مثل مهدي هاشمي فرزند آيت الله هاشمي نيست و اون گرفتند و نگيم بابك زنجاني چون تاجر فوقي بود بنابرين سود هم داشته و ثروتش بيش از بدهيش به بيت المال است حداقل 70 درصد بدهي به بيت المال از ثروتش بقي مونده و اون مقدار به بيت المال برمي گرده و احتمالا خودش نيز اعدام ولي آمريكا پول و ثروت را مي بره مثل مهدي هاشمي و كسي زورش به اون نمي رسه حتي زور قوه قضائيه پس ديگه چيزي از اون به بيت المال بر نمي گرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
به نظر من بعد از توافق هسته ای اوضاع خیلی تغییر کرد، مثلاّ چند هزار سانتریفیوژ برداشته شد ، غنی سازی به 3/5 درصد کاهش یافت ، ماهیت راکتور آب سنگین اراک تغییر کرد و قلب راکتور با بتن پر شد و تبدیل به نماد ایران شد، صدها تن اورانیوم غنی شده ایران به خارج کشور منتقل شد و....
یارانه 24 میلیون ایرانی قطع شد، قرار است کشور از رکود خارج شود! ! قرار است رونق اقتصادی و اشتغال ایجاد شود!!
در خارج از کشور به هواپیمااهای ایران بنزین می دهند!! حالا اگر آمریکا و اروپا به تعهدات خویش عمل نمی کنند خیلی مهم نیست اینکار نشانه بد اخلاقی اونهاست!! اگر دنبال تحریمهای جدید هستند از خوی استکباری اونهاست!!!و..... مهم اینه که ما دنبال اصلاحت هستیم باید صبر داشت!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
لایک
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
متآسفم برای خبرگزاری که نظر من را در نظرات بینندگان نذاشته واقعاً متاسفم برای شما من نه توهین کرده بودم و نه فحش داده بودم حقیقت را نوشته بودم که گویا به بعضی ها خوش نیامده پس چطور نظرات کسانی را گذاشتید که به هم توهین می کنند همه را احمق فرض می کنند ولی نظر من را که خودتون هم می دونید حقیقت داره را نمی ذارید بعد از این دیگه خداحافظ خبرگزاری جوان ....
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
یه گونی سیب زمینی و اون 50 تومن عیدی کار خودشو کرده.
مردم واس سیب زمینی احمدی نژادو میخان..بابا بی خیال شین. طرف میگف تحریم اصلا چی هست؟ ما که چیزی احساس نمیکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
شما كه هيچ چيز از پيشرفت نمي دوني حرف نزني بهتره
ما زمان احمدي نژاد پشرفت ها بسيار در خيلي زمينه ها داشتيم كه دشمنان ما را به فكر جلوگيري از اين رشد شتابان انداخت و متاسفانه عناصر خود فروخته و دلالان وارادت كه در دوران احمدي نژاد رانت واردات را از دست داده بودند با همكاري امارات شروع به خريدن دلارهاي ايران فراتر از نرخ واقعي آن نمودند و به آمريكا و ديگر كشوران غربي نظير انگليس و فرانسه و آلمان خط دادند كه حلقه تحريم ها را تنگ و تنگ تر كنند و اجازه ورود يك دلار ارز را نيز به داخل ايران ندهد تا از اين طريق و فشار بر مردم رشد علمي و صنعتي ايران را خنثي كنند و يا حتي از بين ببرند كه متاسفانه با آمدن روحاني به اين رويا هم رسيدند
چرا كه زمان احمدي نژاد ما هر چند ماه يك بار پرتاب ماهواره داشتيم و اين پرتاب ها نقاط ضعف آنها را مي شناختيم و رفع عيب مي نموديم و حتي آنها را به سرعت ارتقاع مي داديم كه اين خود زمينه خود شكوفايي و رشد علمي در زمينه هوا فضا را ايجاد مي كرد چه بسا شايد اكنون ماهواره دائم نظامي و. مخابراتي و هواشناسي داشتيم كه به لطف دكتر روحاني به تعطيلي كشيده شد و به دست فراموشي سپرده شد دوما در صنعت هواپيما سازي با مهندسي معكوس rq170 ايراني ساختيم و قارهر 313 و در نبرد الكترونيك و ضد الكترونيك چندين بار بر آمريكا فائق شديم از جمله خنثي كردن استاك نتس و حمله هاي سايبري به نيروگاه بوشهر و از همه اينها مهمتر مهار هواپيماي فوق پيشرفته ار كيو 170 آمريكاي در جنگ ضد الكترونيك و اسكن ايگل و غيره كه نماد قدرت و ابهت آمريكا را در هم شكستيم و در زمينه نانو فناوري و ساخت نانوسكپ و صنعت هسته اي و حتي ناو شكن سازي و در زمينه مخابرات از تلفن ثابت به نسل سه و چهار تلفن همراه و رسيديم
حال متاسفانه برخي افراد خود فروخته يا بي اطلاع ساخته ها ايران را به ساخت ماكت تقليل مي دهند حال به فرض كه حرف آنها نيز قبول باشد كسي كه ماكت يا نمونه كوچكي از يك چيز را بسازد توان ساخت واقع آنچيز را نيز به احتمال بالا دارد پس فقط انكار نكنيد و واقعيت را ببيند چرا كه اگر ايران فقط ماكت بسازد و توان ديگري نداشته باشد آمريكا اينقدر دست پاچه نمي شد و سنگ اندازي نمي كرد بعد يكي از وظايف دولت ارتقاء وضع معيشت ملت است و توزيع عادلانه ثروت است اگر احمدي نژاد سيب زميني و پول عيدي به مردم دادبهتر از اين است كه آن پولها به جيب آقازاده ها و اختلاس گران و دزدان بيت المال مي رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
اگر مسئولان ما به حرف رهبر گوش میکردند وضع ما خیلی خوب میشد . زمانه زمانه عمر است و علی سر در چاه میکند و از دست نااهلان میگرید خدا نکند او نیز مانند حضرت علی از خدا بخواهد او را از این مردمان بگیرد و بدترین فرد را بر آنان چیره سازد . که به قول معروف کفر نعمت از کفت بیرون کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
لطفا نظر منو منتشر کنید

من متن همه نظر های دوستان و خوندم، هرکسی نظری داره در مورد برجام و قابل احترام

از یه طرف تحریم باعث میشد که ما رو پای خودمون بایستیم مثل ژاپن و آلمان که بعد از جنگ جهانی دوم کاملا نابود وتحریم بودن.
بعد از انقلاب چون کشوری خود مختار اونم تو حساس ترین منطقه جهان شکل گرفت همه دنیای که الان مدعی حقوق بشر هستن به عراق سلاح فروختن همین المان بمب شیمیایی به عراق داد.امریکا بود که عملیات های ایران رو به عراق لو میداد(چون من شنیده ومطالعه کرده ام که ایران در سه برحه زمانی میتونست کشور عراق ونابود کنه) این ها دلشون به حال مانمیسوزه ولی میخوام بگم مشکل اصلی کشور ما فکر نکردنه در دوره ریاست جمهور قبلی بدون فکر وبدون مشورت(استفاده از نخبگان دیدن نیاز های کشور و تحلیل رفتار های جهانی بعد از این درخواست ) میخواست به تکنولوژی هسته ایی دست پیدا کنه که متاسفانه با بی تدبیری در مجامع بین الملل شدیم تروریست وحامی تروریست.(البته کشور های اروپایی بهونه داشتن که ما بیشتر دستشون دادیم) و مهم ترین اصل موضو ع خودمون هستیم که نمیخوایم پیشرفت کنیم شما همین صنعت خودرو سازیو نگاه کنید چه پیشرفتی تو تحریم ها کردن بهشونم انتقاد که میکنیدبرم میخوره.همچنین صنعت هوایی کشور و ....
کمپین نخریدن خودرو را انداختیم که تا زمانی خودرو رو با کیفیت نکنن نخریم اما با هماهنگی دولت وام هایی دادن و متاسفانه همه رفتن ماشین خریدن(ولی واسه وام ازدواج .....).
این ما مردم هستیم که تعیین میکنیم چه بشه یا چی نشه پیشرفت کنیم یا نکنیم.
دولت اقای روحانی اومد جلوی بد تر شدن اوضاع رو گرفت اینو فراموش نکنید اگه تا چندسال دیگه تحریم ها ادامه داشت وضعمون از کره شمالی بدتر میشد ،دشمن های ما در منطقه روز به روز پیشرفت میکردن . و روز به روز اوضاع مملکتون بدتر میشد(اقتصادی مردم).
تحریم درسته باعث پیشرفت ومتکی شدن به خود میشه اما تا زمانی که به خودمون ونخبگان کشورمون اعتماد نکنیم وتا زمانی که همه نخواهن ما همین وضع رو داریم.

به امید روزی که به این باور برسیم که اگه علم در ثریا باشد مردمانی از سرزمین پارس به آن دست خواهند یافت.(البته اینم یه مقوله اییه که نظام آموزشیمون کلا اشتباه است که به اون علم ها برسیم که اینجا نمیشه بهش پرداخت)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
باز هم نظر منو منتشر نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
خدایا ما مردم سختی کشیده و دل شکسته ای هستیم خودت بهمون رحم کن
انشالله که هر چی به صلاح مردم و کشوره اتفاق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
توی مملکتم چیزی جز فحش به این و اون و مرگ بر فلانی و فلانی چیز دیگری نیس این همه دولت ها نظیر انگلیس و امریکا این همه استعمار کردن فقط برای چی؟جوابی نیس جز خوشی مردمشون/توی دولت های غربی اگه درامدها فقط کمی کاهش پیدا کنه و یا شهریه ها یکه افزایش پیدا کنه کلی تظاهرات میکنن بعد ما داریم شعار میدیم مرگ بر امریکا بعد ارزومون دیدن یکبار امریکاس چه اقای روحانی و چه اقای احمدی نجاد و چه غیره اگه رییس جمهور بشن هیچکاری نمبکنن یعنی نمیتونن که بکنن مملکت ما یه جورایی بیماره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
اخ حرف دلمو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
اينكه در كشور ما هيچ جايگاهي براي اعتراض صنفي و اجتماعي و اقتصادي وجود ندارد جاي تاسف و تاثره و اينكه ماهيچ كاري براي پيشرفت كشور نكنيم چون ضعف هاي بالا را داره بدتره
حال گفتن مرگ بر آمريكا به منزله ناديده گرفتن نكات مثبت آن كشور نيست چه بسا از نظر اقتصاد و برخي آزاديها نظير اعتراضات صنفي خيلي از ما بهتره و ما بايد نكات مثبت آنها را در كشور خود بكار ببنديم و اما فلسفه مرگ بر آمريكا از لجاجت و دشمني آمريكا با ايران و ايراني است
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
درجواب که موشک چه بدردمب خوره خوب اگرموشک نبودالان تووخانواده ات در اروپا درحال تحقیروسوء استفاده ازناموست و....قدردان نعمت امنیت باشیدتابه شماآسیبی نرسد.ولی این دولت درست غربگرا واعتمادگرگ وبره داره فقط اقتصادی مقامت شایدمن شما سختی مادی کشیدیم ولی آینده گان راحت وسربلندوبه گذشته افتخارمی کنند.اگربه سمت غرب نرویم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
از گرسنگی که بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر امریکا این چه برجامی شد که وضع مملکت بدتر شد از رکود بیرون نمی اییم زمان احمدی نژاد بهتر بود چون با دشمن دشمن بود
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
عجب برجامی شد !!!؟ سیاسیون فقط دادنو دادنو دادن ! عجب دست بلندی تو دادن دارید!؟ چی گرفید ؟؟؟ برای مردمم بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
شما که تو آمریکا هستی در مسائل داخلی ایران دخالت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
دوستانی که بی منطق و استدلال عقلی نظرات افراطی جناحی میدین ؛
واقعیت اینه که اگر دستت رو پیش کسی دراز کنی ، میشی گدا و اگر همون دستوت رو روی زانوهات بزاری و اتکات به خودت باشه ، میشی آقا .حالا مثالهای عینی شون رو دور و برت بگرد تا پیدا کنی .
حالا انتخاب با خودتونه که دوست داری کدومشون باشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیزنیازی نیست اینقدربه همدیگر توهین کنیدقطعا"تمامی مسئولین قبلی وفعلی تلاش خودشون روبرای پیشرفت کشورکردندومی کننددردولت قبلی لازم بود که پیشرفت داشته باشیم واینکاربخوبی توسط دکتراحمدی نژادانجام شد.امل لغو تحریمهاهم لازم است امامسئولین بایستی با اقتدار این موضوع را دنبال کنندبطوریکه که فقط واردکننده نباشیم.به فکرتولید داخل باشیم تانظرمقام معظم رهیری که همانااقتصادمقاومتی است محقق شود.مامی توانیم هم درصنعت خودروسازی مانندصنعت موشک سازی پیشرفت کنیم لازمه اش این است که صنعت خودرو سازی دست نیروهای مخلص وانقلابی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
مهمترین دلیلی که صنعت مو شکی پیشرفت کرد این بود که وزارت دفاع سرمایه امکانات کافی برای این کار داشت به علاوه یه هدف مشخص و صد البته خودش مشتری اون فناوری بود اما صتایع دیگه چی ؟ مثلا برای خودرو سازی ما یه هدف مشخص نداریم (ساخت یه خودرو قابل رقابت با دنیا)چون خودرو سازا هر 4 چرخی که درست کنن رو می تونن تو این مملکت پول کنن .در مقابل بعضی صتایع هم هستند که اصلا تو ایران به دلیل واردات یا عدم رعایت کپی رایت (صنعت it ) بازار ندارند به نظر من هر جا سرمایه و مشتری ای که کیفیت محصول براش مهم باشه (نه این که مجبور به خرید کالای داخلی باشه) داشته باشیم اونوقت بیشرفت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
شب دراز است و قلندر بیدار . روزهای بعداز برجام را هم خواهییییییم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اوباما خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر رزیم نجس امریکا و مثلا روشن فکرانی که بز چرانی برای اربابشون امریکا ارزوست چون چندتا پشکل بهشون رزیم احمق امریکا میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
مودب باش . مدعیان اخلاق
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۸:۴۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
اخه اگر امیرکا نبود تو الان نمیدونستی اینترنت چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
یکی اوباماخوبہ یکی توی سادہ لوح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اوباما با ریس جمهورای قبلی امریکا خیلی فرق داره ادم خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
متاسفم برای اون کسانی که با توافق مخالفن.....بنده تو صنعت دارم کار میکنم و مثلا واسه خرید یه بلبرینگ ساده با 10 شرکت قرارداد میبندیم اخرشم تقلبی از اب در میاد و یه کارخونه رو چند روز از تولید میندازه....این فقط یه نمونه کوچک از اثرات تحریمه......اما الان داریم مستقیم از شرکت تولید کنندش با ضمانت میخریم.......بعد نشیتی تو اتاقت میگی قبل و بعد تحریم چه فرقی کرده? مگه میخوای برجام تو یه ماه بیاد معجزه کنه.? البته راست گفتن که میگن خر چه داند قیمت نقل و نبات....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
شخصی مثل شما که دستش تو کاره میفهمه تحریم یعنی چی ، نه افراد نپخته ای که بدون اطلاع فقط شعار میدهند و اصلا نمیدوننند اقتصاد یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
آقا اوباما ،کشور الکی تاسیس شده لیبرلند از حزب کومونیست سوسیالیس نازی می باشد،آنها یک منطقه ای برای پنهان کردن قدرت نظامی خود انتخاب کردند والکی برای خود رییس جمهور وجعمیت پیدا کردند،تمام کافران اروپا در پایگاه لیبرلند به مساحت کشوری جمع آوری می شوند،تا مرکز فاسد عملیات تروریستی در سراسر اروپا شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
فعلا قدرت در آمریکا به دست حزب های سنگ پرست وچوب پرست می باشد وآنها پیرو شیطان هستند واز آب بدشان می آید وخود را با آن پاک کوند،اگر در عراق وسوریه ،آمریکا به ارتش عراق،سوریه حمله می کونند،حزب های بد آقا اوباما را فریب می دهند،تا با دین های خوب بجنگند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
یک غلط املایی داشتی(میفتد)می افتد درست می باشد،جههوری خواهان از حزب هایی هستند،که با دین مسیحی کاتولیک بودایی اسلام زرتوشتی دوشمنی وکینه جویی دارند
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
امریکا هیچ خلطی نمیتونه بکنه مشکل ما بابک جون خاوری جون و خیلی جون جونهای دیگه هستش و الا به هیچ کشوری نیاز نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
بعضی از مردم بجای تشویق دولت حرفهایی میزنند که دشمننان دولت را تشویق میکنند لابد شما طرف اسرییل هستید که برجام رو زیر سوال میبرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
تنها کسانی که از برجام نارحت هستند . رژیم صهیونیستی ، عربستان سقوطی و دلواپسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
+کاسبان تحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
امریکا بدش نمیاد یه شورش تو کشور ایجاد بشه تا یه پرونده حقوق بشر برای ما درست کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
این دقیقا چیزی هست که دشمن میخواهد اتحاد مردم رو بریزه به هم تا از اب گلالود ماهی بگره لطفا نظرات منطقی وعلمی اراعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
برای این که ایران بتونه یک هواپیمای مسافربری بسازه و اجازه حمل مسافر پیدا کنه لا اقل بعد از ساخته شدن که خودش 50 سال طول میکشه 10 سال هم به صورت ازمایشی پرواز کنه خوب تا اون موقع مردم باید هی بمیرن تازه از امریکا که هواپیما نخریدن که اینقدر سخت میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
روحانی با کلید خودش ما رو صد سال عقب تر برد خیلی عالی رفتیم تو قرون وسطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
روحانی فقط شعار میده کلیدشا گم کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
لغو تحریمها فقط جهت ارام کردن فضای داخلی است و شعار است در واقع هیچ اتفاق تاثیر گذار اتفاق نخواهد افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اول اینا بگم که من با دولت قبل موافق نیستم ولی در دولت قبل اگه تحریم هم بودیم پول دست مردم بود رونق اقتصادی بد نبود ولی الان من خودم با اینکه هرروز به غیر از جمعه ها تا ساعت 10 شب کار میکنم هشتم گروی نهمه
شما اگه کمی هم به گزارشات تلویزیون توجه میکردید متوجه میشدید که فعلان کشور تو رکود است و هیچ برنامه جامع و کاملی هم وجود ندارد.
امیدوارم سال جدید سال رشد و تحول اقتصادی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
برادرها وخاهرهاي عزيز لطفا دعوا نکنين،دشمن همينوميخاد،،، روحاني واحمدي نژاد هرکدوم معايب ومحاسني داشتن... برجام اگه نفعي داشته باشه بيشتر برايپولدارهامفيد بوده نه قشرضعيف، مشکل اصلي ماجوونا فقط کارواشتغال هست که دولت بايد حلش کنه، عيب ماهم اينه که فکرميکنيم اگه روسيه يا امريکا نباشن ماديگه مرده ايم، گورباباي هردوشون.. فقط بايدبه خودمون تکيه کنيم اگه نتيجه اش هم بدباشه بازم زير منت اونانرفته ايم... ايران نه بايدشرقي باشه نه غربي باشه ما خودمون ميخاهيم قطبي ديگر درست کنيم... مهدي اروميه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
دلال واردات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
تو رو بخدا بزارید زندگیمون رو بکنیم یک نفر مثل احمدی نژاد که ایران رو به پرتگاه برد هر چی فشار هست به قشر ضعیف میاد اونا که اون بالا نشستن هیچ خبر از درد و رنج ما ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اونهایی که نمیخوان مردم تو رفاه و آسایش باشن خودشون از این تحریمها پول به جیب میزنن . ما تو ایران قبل از دولت قبل کجا ماشین یک میلیاردی داشتیم .مثلا قراربود نون بزاره سر سفره مردم .سنگ داد به مردم خودش شد هم پیمان ترکیه و ازشون زن گرفت بازار رو مغشوش کرد تا خودشو دوستاش شدن میلیاردر .نمونه های زیادی هم از دولتش زد بیرون امثال زنجانی ها و خاوری ها که حالا حالا ها باید پدر مردم در بیاد دیگه هم دلار به قیمت قبلش بر نمیگرده .الکی هم ما رو از لولو نترسونید مردم نشون دادن که به موقعش خونشون رو برای خاکشون میدن .از افراط گرایی و حرافی و دروغ دست بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اوباما از هویج خیلی میترسه//خاطره بدی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
فکر می کنید چطور تو نستیم این همه موشک بسازیم چند تا موشک وار کردیم بعد مهندسی معکوسش کردن تا فناوریشو به دست آوردن هواپیما هم همین طوریه
Germany
امیر
۱۴:۵۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
شما که میگید موشک رو مهندسی معکوس کردیم چرا خودرو های روز دنیا رو مهندسی معکوس نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
با این موشکات چکار کردی چه بدرد مردم خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اونوقت چرا تامکتهای امریکایی که چهل ساله دستمونه هنوز مهندسی معکوسی نکردیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
در پايخ به امير چون در خودرو سازي رانت خواري هست و تا رانت خوري وجود دارد (يعني اين صنعت دست دولت است) اصلاح پذير نيست و نمي توان كاري انجام داد مگر خصوصي و رقابت پذير شود كه به سرعت قابل انجام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
منظورت از تامكت همون اف 14 است كه قاهر 313 ساختيم
كه با اف 22 برابري مي كند و اگر منظورت اين كه روسيه تو ساخت موشك ها كمك كرده پس چرا در ساخت هواپيما نظير سوخو به ما كمك نكرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
حالا ماکت قاهر پرواز هم میکنه یا مدل نمایشگاهی است خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
آره شما خوبی. اصلا قاهر 313 از f22 بالاتره!
همیشه اینو بدون:
***دم فرو بستن بهتر از بد دفاع کردن است.***
منم دوست دارم کشورم سلاح پیشرفته بسازه ولی واقعیت رو نمیشه انکار کرد.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۳۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
اخه این انژی هسته ای به چه درد مردم خورد ها
داداش ماکتش قاهر 313 رو میگی اره یکم کوچیک تر از اف 22 هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
اولا وای بر شما که حرف دشمن را می پزیرید والی حرف مارا مبنی بر ساخت هواپیمای اف313رانه
دوما این حرف شما مبنینیاز نبودن انرژی هسته ای به مانند همان بد بو بودن نفت در دوره قاجار است وهمه میدانند انرژی از متلاشی شدن هسته است چند صد برابربنزین است وتازه فواید پزشکی نیز هست و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
می پذیرید از پذیرفتن میاد. ولی نه والی.
مبنینیاز؟؟!
خودت فهمیدی چی نوشتی
معلومه چقدر دانشمند تشریف دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
به قول فردوسی حکیم:چو ناکس به ده کدخدایی کند. کشاورز باید گدایی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
هواپیماسازی کشاورزی فعلابچه یه سربه مردم شهربزن سالانه سی هزارکلیه ازفقرفروش میره نزدیک نصف جونامون بیکارن سه میلیون کودک کارداریم چه واسه خودت میبافی اقراط گرایی م حدی داره نصف دوستام کارهای ساختمونی میکردن بیکارن به نون شب محتاج شماخیلی شکمت سیره این چرندیات میگی نه ایرانوداره فقرنابودمیکنه بازم زبون داریدجالبه خدایاشکرت
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۳۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
مرسی عزیزم . من هم اضافه کنم : اگر میخواهید فقر مملکت را بفهمید یک صبح تا شب نزدیک سطلهای زباله شهرداری نظاره گر باشید و ببینید که چند نفر برای تهیه معاش سر را تا کمر توی این سطلها خم میکنند. همین....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
اينها كه از فرق مي كند فقير فكري هستند و من خود نيز از اينها جدا نيستم و با وجود اينكه مهندس برق -قدرت هستم و به دو ميكرو پسسور avr , picكاملا مسلط هستم و نرم افزار مايا 2013 را را نيز بيش از 50 درصد تسلط دارم به ويژه مدل سازي سه بعد ولي فكر مي كنم اگر اداره روزي عذر مرا بخواد از گسنگي مي ميرم
در صورتيكه برنامه پيش افرادي را نشون مي ده كه نه دانش قبلي داشتند و نه سرمايه آنچناني و باچندتا پرنده در خانه شروع به توليد كردند و اكنون ثروتشان جمع نمي شود و
يا اكنون مي توان كشت چند طبقه برخي از محصولات نظير فلل و سبزيجات را در يك اتاق با لامپ ال اي دي بسيار كم مصرف انجام داد و به فروش رساند و به مرور كار خود را با افزايش سرمايه - علم و تجربه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
من با اينكه صدر در صد مخالف برجام هستم چون علم و تكنولوژي وطني را كه با هزاران زحمت و شهيد به دست آمده بود تعطيل كرد و حتي هوا فضاي ما را نيز به ناكجا آباد برد كه من معتقدم اگر احمدي نژاد بود و صنعت هوافضاي ما با همان سرعت و يا بيشتر پيش مي رفت اكنون ماهواره دائمي و وطني در فضا داشتيم و يا هواپيما قاهر بسيار پيشرفته تر و يا rq170 را اكنون چندين پله ارتقاء داده بوديم
ولي معتقد نيستم كه بايد درهاي كشور را بر روي توليدات بسيار پيشرفته دنيا كه آخرين تكنولوژي روز برخوردارند ببنديم چرا كه اين كار باعث پسرفت و عقب ماندگي صنعت مي شود و صنعت بي رقيب و انحصاري مثل بنجل سازان خودروي كشور مي شود كه باعث سر افكندكي كشور و اجحاف به ملت مي شوند
توليد بايد و صنعت بايد رقابت پذير و دانش روز دنيا باشد كه كشور ما از نظر علمي و دانشي در لبه علم دنياست ولي رانت خواران وبه قول روحاني دلالان تحريم و به اعتقاد من رانت خواران پسا تحريم اجازه ورود نخبگان را به صنايع نمي دهند فرق نمي كند كدام دولت باشد خاتمي باشد احمدي نژاد و يا روحاني
شاهد اين مدعا مهندس آراين طراح خودرو برق فوق مدرن كه حدود 15 سال پيش براي صنعتي كردن توليد خودرو الكتريكي خود به سركار خانم ابتكار رئيس سازمان محيط زيست دولت دكتر خاتمي جهت كمك و تسريع در صنعتي سازي آن مراجه كرده بود با جواب رد اين خانم مواجه شده بود كه اگر از كم دانشي خانم ابتكار بوده كه واي به حال ما كه مديراني نادان و بي دانش در راسند و اگر پاي خذف رانتي در كار بود و رانت خواران را از رانت خوري مي انداخته كه جاي تاسف بيشتره
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
درود به شرفت واقعا موافقم که یا شور شور یا بی نمک بدرد نميخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
قطعا برای ما مردم عادی هنوز اثر لغو تحریم ها مشخص و ملموس نیست کلا در زمان تحریم تنها صنعت نظامی ما رشد و پیشرفت داشت و در خیلی از موارد به ورشکستگی و رکود صنایع رسیدیم هر چند در دولت جدید هم ما تحول خاصی ندیدیم کاشکی افراطیون هر دو جناح بدونن نه کشور را تا لبه پرتگاه و آماده جنگ دوباره کردن افتخاره و نه دو دستی دروازه های کشور را گشودن و تحویل غربی های سرتاسر حیله و نیرنگ دادن.در واقع ما مردم در محیط بین الملل درخواست تعامل منطبق با منافع ملی را داریم و نشان دادن یک تصویر مثبت از ایران ،ما نه به دشمن قدیمی آمریکا از سال 32می تونیم تکیه کنیم و نه به روسیه که جز روسیه دوستی ندارد(یک ضرب المثل روسی)در توافق ما هنوز شاهد بدقولی غربی ها هستیم و چوب لای چرخ گذاشتنشون و در داخل هم رانت خواران و کاسبان تحریم، خیانتی که دو جناح به ایران می کنن جای افسوس داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
در جواب پست اول ...در دوران احمدی نژاد با اجرای اصل 90 ،خیلیها با خریدهای بسیار پایین پروژه ها و کارخانه های دولتی بار خودشون رو بستن و تو اون دنیا حسابشون رو خدا میرسه !! مثلا به خرید کارخانه تراکتور سازی تبریز رجوع کنید ...کارخانه با 5هزار تراکتور موجود را اول به قیمت 60 میلیارد فروختن و پس از لو رفتن ....قیمت را بالاتر میکنند...قیمت اصلی اولیه بالای 600میلیارد تومان بوده !! درج شده در روزنامه خراسان سراسری سال 86 .....سفره ی عده ای پس از خوردنهای زیاد ، جمع شده !! و خیلی ناراحتند..در هر صورت مرگ بر آمریکا و هم سود جویان ...و درود بر دولت تدبیر مخصوصا وزیر خارجه و صالحی عزیز و عراقچی انقلابی....
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
بزرگترین کشتارگاه ایران را ( زیاران ) را هم با داشتن امکانات کامل از پرواربندی گرفته تا گوشت گرم بشقابی برای مصرف کننده و 200 هکتار مرتع را مفت دادند به دوستان و آشنایان . آنها نیز پس از گرفتن انواع و اقسام وامها و تسهیلات فرار کردند. و هم اکنون خرابه ای بیش نیست . کافی بود و یا کافی است آنجا راه اندازی شود . اشتغال برای 1000 نفر - رونق دامداری - رونق کشاورزی - رونق حمل و نقل و ووووووووووو. ولی چه سود ؟ مثل اینها هزاران هزار داریم و دریغ از تدبیر و رفاه مردم . دریغ . صد دریغ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
سیاستهای غلط مسولان ما جوانهارو بدبخت کرد و کشور رو از لحاظ پیش رفت عقب افتاده کرد.وقتی تحریم بودیم روسیه یه جور از ما سود میبرد چین هم با فروش اجناس بی کیفت و به تعطیلی کشاندن تولیدیهای ما یه جور دیگر سود کرد مثلا اینا دوستان ما بودند از اب گل الود ماهی گرفتند الان هم که تحریم ها البته نه بطور کامل برداشته شده پولهای ما به جیب کسانی برای خرید هواپیما و غیره سرازیر شده که سالهاست با ما دشمنی می کرند الان هم سود میبرند و در برخی زمینه ها که متخصصیین ما تلاش کرده بودند خودکفا بشن تحت تاثیر واردات این بار از غرب قرار خواهند گرفت.پس مسولین ما باید سیاستی رو اتخاذ کنند که این وضعت تحریم و اینجور مسایل پیش نیاد تا در یک جو ارام برای پیشرفت و ابادانی کشور گام برداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
خوب گفتي اگر آمريكا و روسيه بهترين دوستان ما باشند و واقعا نيز دوست داشته باشند ايران پيشرفت كند و ما نيز از اين بابت خيالمان راحت باشدئ كه آنها به ما خيانت نمي كنند باز هم نبايد براي سازندگي و صنعتي شدن به آنها اتكا كنيم و به آنها وابسته باشيم بلكه بايد به دانش بومي و جوانان با استعداد داخل متكي باشيم و پيشرفت كشور را از اين طريق رقم بزنيم نه اينكه رئيس محترم جمهور پيشرفت و صنعتي سازي ايران را از فرانسه گدايي كند آيا سابقه پژو در ايران براي ما و جناب دكتر روحاني درس نشده كه به جاي اعتماد به جوانان نخبه كشور از فرانسه گدايي مي كند
من نيز معتقدم كه پيشرفت بيشتر در تعامل علمي دانشمندان و نخبگان امكان پذير است ولي وقتي كشورهاي ديگري آن را در دست رس ما قرار نمي دهند نبايد ما بيكار بنشينيم و يا فكر كنيم با گدايي مي توانيم تكنولوژي را از ديگران بگيريم كه اين خود غلط است ما بايد مانند ژاپن و كره جنوبي و حتي هند به خود متكي باشيم
برو شير باش اي دغل
نه خود را بيفكن چو روباه شل
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
شکل میمونه اوباما
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
همه انسانها برابرند حق نداری توهین کنی از ما که مسلمانیم واقعاً بعیده لطفاً تو آینه یک نگاهی هم به خودت بینداز
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۸:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
رضا
نکنه توهم شبیه میمونی
میمون
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۸:۵۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
زدی به هدف /بعضیها برده امریکا هستن حتی برای رزیم امریکا توالت تمیز میکنند/مرگ بر مزدوران امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
ما تو دولت قبلی تونستیم ماشین بخریم و خیلی دستمون باز بود
الان به زور خرج دانشگاهمونو میتونم بدم
اگه با شعار قرار بود مشکل مردم حل بشه الان روحانی حلال همه مشکلات بود
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
لیاقت شما زندگی کردن مانند کره شماليست? ضمنا اونی که گفت خوش خیالی باید بگم شما کوته فکری که فک میکنی مشگل یه کشور بزرگ و 50تا هواپیما حل میکنه ضمنا شماها دلیل پس رفت ملتيد فک میکنید هواپیما سازی باید بی رغيب باشه تا بتونه ادامه بده نه دوست من تا رغيب خوب و قدرتمند نباشه انگیزهای برای بهتر بودن نیست ضمنا علمشم نیست در نتیجه میایم پراید هواپیما می سازیم بعد شما بهش ميبالي میگی صنعت هوا فضای سایپا نابود شد ای هوار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
باید رقیب باشه؟! میشه بفرمایید پس چطور سپاه بدون داشتن رقیب خارجی و بدون نیاز به ارتباط با خارج و آمریکا موشکهایی رو میسازه که لبه تکنولوزی دنیا در حوزه خودشون هستند؟ نکنه موشکهای سپاه رو هم با کمک رقبای خارجی ساختند؟! پراید و صنعت خودرو سازی رو مثال میزنی؟ بهتره به جای بیان آرزوهات کمی به دور و برت نگاه کنی و ببینی چطور افرادی هستند که تو همین مملکت بدون نیاز به رقیب خارجی و فقط با تکیه بر نیروی داخلی و متخصصین جوان ایرانی کارهای بزرگی رو انجام دادند که صدها برابر پیچیده تر از صنعت خوردرو سازیه. اگر علم نیست پس چطور این کارها انجام شده؟!. نگو علمش نیست. بگو غیرت و خود باوریش نیست. بگو امانتداری و وطن پرستیش نیست. واقعا که.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
رقیب یعنی انگیزه
شکی نیست که جوانهای ما قدرت علمی بالایی دارند ولی حمایت لازم و کافی از این استعدادها نمیشه
در مورد سپاه هم باید گفت البته که رقابت وجود داشته , اینکه شما مورد تهدید دشمن خارجی باشید به شما انگیزه دفاع و پیشرفت میده بنابراین دشمن خارجی برای سپاه یه رقیبه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
بله باید رقیب باشه ولی تو چه شرایطی؟ کشورهایی که الان تو دنیا برندسازی کردن.اول اومدن تولیداتشون رو تقویت کردن تا به مرحله رقابت با تولیدات خارجی برسه بعد درهای کشورشون رو برای تولیدات خارجی باز کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
دوستی که گفته در زمان روحانی وضع زندگی ام بهتر شده یا دروغ گفته و یا
رانت خوار در این دولت است . در دولت روحانی مردم بیکار بی در آمد
بدبخت و له شدند . می توانم هزاران بیکار را که زندگی شان در حال فرو پاشی است با انگشت نشانتان بدهم. چرا بی جا حرف می زنیم فردا در
روز قیامت از این دست کارهای ما هم سوال خواهد شد.
Germany
امیر
۱۴:۵۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
حتمی وقتی که دلار از 800 تومان شد 3800 وضعمون گلو بلبل بود وقتی سرمایه مردم در کمتر از یک سال یک سوم شد شما کجا بودید لطفا منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
آقا امیر این جماعت همون موقع هم بودند ولی چون به ضررشون بوده حرف بزنن نطق نمیکردند و الا کیه ندونه تورم لجام گسیخته تو دوران چه کسی وجود داشت.
فرغون تو چه سالی از 7 تومان به 20 تومان رسید؟
هنوزم پیام مردم رو درک نکردند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
عزیزم تنها هنر دولت آقای روحانی میدونی چی بود ؟ این بود که فقر از بین رفت ..... میپرسی چه جوری ؟؟؟؟ بخاطر اینکه هرچی فقیر بود مرد.......
Germany
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
لال شی هیچ کس نمی گه خفه شو
در جواب پست اول
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۸:۱۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
شما خف کن که ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
وقتی روحیه انقلابی مرد و همه فقط توفکر زندگیشون باشند ،تا امریکا بگه پخ همه میترسند!
اگه یکمی هم به فکر چگونه مردن باشیم دیگه ازین سختیها ناله نمیکنیم.
این تبعیضی که در طبقات جامعه به وجود اومده کار امریکا نیست ! مردم از این بیشتر در رنج هستند تا از تحریمها.
بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در مذاکره با امریکا هیچ سودی وجود نداره چون اونها اهل انصاف و مساوات نیستند.قول اونها به غیر از گول نیست!
این سخن از حضرت علی (ع) است:
هر کس در موقع یاری رهبرش خواب باشد با لگد دشمن بیدار میشود!
در پایان در خانه اگر کس هست یک حرف بس است.
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۸:۱۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
امریکاییها زیاد زر میزنن مثل مزدوران داخلیشون.اخه اگه یه چیزی از رزیم منحوس و فاضلاب امریکا میگرفتن ادم ناراحت نمیشد ولی برای چندتا فیلم س . ای خاک توی سرت برای شهوت این همه تقلا میکنی ننگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اینا همش بازیه.با این کارا میخوان بگن که امتیاز بزرگی دادن به ما ولی همانطور که رهبری گفتن برجام برای ما بیشتر خسارت داشت تا سود.حداقل آرامشی که دارم اینه که به عنوان یه ایرانی به این دولت رای ندادم که حالا تو این کاراشون منم سهیم باشم.
فقط احمدی نژاد.حداقل اونموقع سرمون تو دنیا با اقتدار بالا بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
برادر یا خواهر عزیز (ناشناس)
بیخود ننوشتن , آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
دوستان ، داستان جنبش خزینه را در اینترنت جستجو نمایید و مطالعه کنید . تا با شرح حال و طرز تفکر غلط برخی افراد جامعه آشنا شوید که هنوز هم کمابیش این تفکرات وجود دارد. دکتر روحانی هم در سخنرانی هاشون این داستان را بارها بیان کردند . یا داستان آبله کوبی در زمان امیر کبیر
Germany
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
کشور ما چه فرقی با کره شمالی دارد که کشور امریکا را به لرزه دراورده وامریکا هیچ غلطی نمی تواند بکنید برای کشور کره شمالی علت ضعف کشور ما چیه به نظرتان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
کره شمالی کشوریه که بهش افتخار میکنی حداقل با کره جنوبی مارو مقایسه کن
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۱۹:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
مثال بهتر از کره شمالی گیر نیاوردی؟ کره شمالی کشوره؟ یه کشور عقب مونده که هیچ تعاملی با دنیا نداره و فقط تکیه بر قدرت نظامیش داره، یه کشور ترد شده، خودت دوس داشتی تو کره شمالی زندگی میکردی؟ کشوری که هر روزش حکومت نظامیه، سرتاسرش خفقانه، مثال هم میاری یه کشوری رو بگو که سرش به تنش بیارزه، جز تو ضمینه نظامی حرفی واسه گفتن داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
بشین سرجات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
آقایی که فرمودید جواب بدید
خعلی خوش خیالی هواپییما سازی چجوری میخاد رشد کنه وقتی کلی هواپیما وارد کردیم؟دیگه جایی برای رشد میمونه؟؟؟؟؟
به نظرت واقعا الان وضعیت کشور ما چه فرقی با قبل از برجام داره؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
با برداشته شدن تحریم ها و با ورود علم و تکنولوژی جدید به کشور رشد میکنه . نه اینکه امثال شما خیلی هواپیما در دوران تحریم ساختید. به جای هواپیما امثال بابک زنجانی ساختید .همش توپولوف روسی ها و هواپیماهی هفت قرن پیش را داشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
با برداشته شدن تحریم ها و با ورود علم و تکنولوژی جدید به کشور رشد میکنه
مطمئنی؟
هیچ خری نمیاد تکنولوژی که با خون دل به دست آورده رو مفتی بده بره
پس یه کم فکر کن
در ضمن تکنولوژی ادوات ساخت می خواد که دیگه اونو به قیمت خون هفت جد و آبادشونم نمی دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
نخرید اقا خودمون همه چیز میسازیم هم ایرباس هم بویینگ هم سوخو هم f35 نخرید پول به آشغالهای خارجی ندین اقا به کمک چین خودمون همشو میسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
ميدونيد هواپيماهايي كه با افتخار وارد كردن در ايران فقط در فرودگاه مهر اباد مي تواند فرود بياد؟؟
اينها براي ماها نيست كه برا خود همون اقا زاده هاست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
به کمک چین خخخخخ
چینی ها کم جنس تقلبی و زباله هاشون را در تحریم غالب ملت کردند . چین یعنی جنس تقلبی یعنی زباله ، یعنی بنجل ، یعنی بازی با سلامت مردم، یعنی کمونیست . چین تو صنعت فقط بلده تقلب و کپی برداری کنه . همین . قطب صنعت ژاپن و غرب است
Germany
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
روشن فکری یعنی مملکت را دو دستی تقدیم دشمن کردن.......
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۸:۱۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
شهوت پرستها کورکورانه از امریکا پیروی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۹:۴۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
ایرانی که بتونه موشکی بسازه که دو هزار کیلومتر برد دارد و نقطه زن است و قابل کنترل تا زمان اصابت ، بی شک میتواند خودرو و هواپیما و ... بسازد ، اگر بی خردان بگذارند ...

تا به امروز هر چه که به دست انقلابیون به قول بعضی ها افراطی افتاده ، در نهایت کمال و اقتدار و کیفیت خود رسیده برای مثال : تکمیل فاز های پارس جنوبی ، تولید موشک ، حفاظت از حریم آبی کشور و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
یعنی هیشکی از جاش تکون نخوره که صنعت ما رشد کنه؟‌
اگه جایی هم برای رشد وجود داشته باشه, اون وسط میدون رقابته. حالا چه با رقیب داخلی چه خارجی
وگرنه اینهمه زمان گذشته. کدوم صنعتمون تو انزوا پیشرفت قابل توجه داشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
ما که تو مملکت امام زمانیم دیگه از چی میترسید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
کسی نگفت میترسیم . ما به فکر رونق اقتصاد ایران هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اینا تبلیغات انتخاباتیه، فعلا چیزی که واقعیته اینه که 80 درصد صنعت هسته ای نابود شد
تحریم ها هم چنان باقیست
رهبر هم از این موضوع گلایه و اون رو خسارت محض نامید
صنعت نوپای هواپیما سازی داخلی نابود شد
صنعت فضایی نابود شد
صنعت کشاورزی و خودکفایی در حال نابودیست
کشور روز به روز وابسته تر می شود
و...

صنعت موشکی هم اختیارش در دست دوستان لیبرال دولتی نیست وگرنه اون رو هم دو دستی تقدیم طرف مقابل می کردن برای خود شیرینی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
درپاسخ به این نظر : انرزی هسته ای روسی چه بر سر سفره ی مردم آورد و چه چیزی برای مردم داشت و تحریمهای ظالمانه با صنعت و تولید و اقتصاد کشور ما چه کرد؟ لطفا به این سوال پاسخ دهید
چرا بیخود می نویسید کشاورزی . هواپیما سازی و فضایی ایارن نابود شد . مگرچه اتفاق افتاده . پس از لغو تحریم ها این ها رشد و توسعه پیدا خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
صنعت نوپای هواپیماسازی؟؟!!
منظورت مونتاژ آنتونفهای آشغالیه که مردم رو به کشتن میده؟
چشماتو باز کن مردم به شغل و درآمد احتیاج دارند نه شعارهای به ظاهر انقلابی.
از سرنوشت مردم منطقه درس بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
احمق های مثلا روشن فکر هم در مورد نفتی که انگلیسی ها میبردن زیاد نظر میدادن
این دوستمون درست میگه
شما در مورد انرژی هسته ی بیشتر تحقیق کن
مثل ابلهایی نباش که میگفتن نفت بو میده بذار اینا از کشور ببرند
منظورم انگلیسی هاست
Italy
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
من در دوران تحریم و دولت قبل بدترین و سخت ترین روزهای زندگیم را تجربه کردم و با روی کار آمدن دولت آقای رئیس جمهور روحانی وضع زندگیم بهتر شد و با لغو تحریم ها امیدوارم وضع زندگی و رفاه مردم از این بهتر بشه و همه ایرانی ها به اون جایگاهی که حقشونه برسن
در ضمن در پاسخ به نظر دوستمون می خوام بگم که لطفا دست از افراط گرایی بردارید و یه سر به زندگی مردم بزنید و ببینید که این تحریم ها و سیاست های دولت قبل چه بر سر زندگی شان آورد و فقیرها فقیر تر و پول دارها پولدارتر شدند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
متاسفانه برخی ها چون پاسخ قانع کننده ای ندارند سعی می کنند توهین کنند و مدام هم تو جامعه خودشون را مدعی اخلاق می دونند . متاسف باشید برای خودتون همانگونه که من برایتان متاسفم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
بنظر من از وقتي كه به اصطلاح تحريم ها برداشته شده هيچ تغيير در زندگي مردم به وجود نيامده.حداقل در زندگي ما طبقه مياني به پايين جامعه
Germany
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اصلاح طلبی یعنی برگرداندن ایران به چهل سال عقب.... بی خیال اقتصاد مقاومتی شدن... قدرت خودمون رو دست کم گرفتن و......
Iran (Islamic Republic of)
یارانمو پس بدین
۲۱:۱۸ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
یارانه من قطع شده پس رای من به دکتر احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
از زمانی که اعمال تحریم ها شروع شد6 7 سال طول کشید که ما تاثیرش رو ببنیم حالا برای برداشتنش که با اکراهشون هم هست تحمل صبر 1 تا 2 سال رو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
و اما هنوز بعضی در حال پایکوبی که ظریف قهرمان ملی
آخرین اخبار