اتباع هندی کم درآمد از انگلیس اخراج می شوند

اتباع کشورهای غیر اروپایی اگر پس از پنج سال اقامت، درآمد سالانه آن ها کمتر از 35 هزار پوند باشد از انگلیس اخراج خواهند شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس قانون جدید در انگلیس اتباع کشورهای غیر از اتحادیه اروپا که در این کشور مشغول به کار می باشند چنانچه پس از پنج سال اقامت، درآمد سالانه آن ها کمتر از 35 هزار پوند باشد از انگلیس اخراج خواهند شد. پیش بینی می شود 30 تا 40 هزار هندی تحت تاثیر این قانون قرار گیرند.

خانم «سیتا رامان» وزیر بازرگانی و صنعت هند با ابراز نگرانی از این قانون جدید در انگلیس گفت: تلاش خواهد کرد با مسئولان انگلیسی در این زمینه مذاکراتی انجام دهد. این قانون که اجرای آن از اول آوریل امسال کلید خورده است بیش از 1200 پرستار هندی راکه در مراکز درمانی انگلیس کار می کنند نیز با مشکل مواجه خواهد کرد.

دکتر محمد ارشد استاد دانشگاه در دهلی نو می گوید: پس از بحران سوریه و عزیمت سیل آوارگان به سمت کشورهای اروپایی، این کشورها تلاش می کنند با تصویب اینگونه قوانین، اتباع غیر اروپایی را از این کشورها اخراج کنند.

در سال 2014 تا 2015  از بیش از 55 هزار درخواست ویزای کار درانگلیس، 31 هزار و 58 ویزا مربوط به شهروندان هندی است. بیش از ده میلیون هندی درکشورهای مختلف جهان مشغول به کار هستند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار