ترامپ، پیروز احتمالی انتخابات پنسيلوانيا و مريلند

بر اساس نظر سنجی های انجام شده، ترامپ به احتمال فراوان پیروز انتخابات پنسيلوانيا و مريلند می شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ واشنگتن تایمز در گزارشی نوشت: نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد دونالد ترامپ، داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه، احتمالا در انتخابات درون حزبی در پنسیلوانیا و مریلند پیروز خواهد شد.

در این گزارش آمده است: نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه مانماوث نشان می دهد احتمالا دونالد ترامپ پیروز انتخابات درون حزبی است که در روز بیست و ششم ماه آوریل برگزار خواهد شد. 

این نظرسنجی نشان داد چهل و هفت درصد از جمهوری خواهان در مریلند به دونالد ترامپ رأی خواهند داد و این در حالی است که بیست و هفت درصد اعلام کردند از جان کاسیچ و نوزده درصد نیز اعلام کردند از سناتور تد کروز حمایت خواهند کرد.

در این نظرسنجی آمده است:‌ برتری قابل توجه دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان در مریلند احتمالا سبب خواهد شد او آرای همه 38 نماینده درون حزبی را از آن خود کند.  

پاتریک مورای مدیر بخش نظرسنجی دانشگاه مانماوث اعلام کرد:‌ "اگر سطح کنونی حمایت ها از ترامپ بدین معنا باشد که او آرای هر هشت منطقه از مریلند را از آن خود خواهد کرد، او قادر خواهد بود آرای نمایندگان ایالتی را نیز از آن خود کند."

او افزود:‌ "حمایت قاطع مردان فاقد تحصیلات دانشگاهی از ترامپ سبب پیش افتادن او شده است."

ترامپ حمایت اکثر رأی دهندگان مرد -پنجاه و پنج درصد- را از آن خود کرده است. این رقم برای کاسیچ، بیست و چهار درصد و برای کروز سیزده درصد است. این در حالی است که ترامپ آرای سی و هفت درصد از رأی دهندگان زن را از آن خود کرده است. این رقم برای کاسیچ، سی درصد و برای کروز بیست و پنج درصد است.

در همین حال، یک نظرسنجی دیگر دانشگاه مانماوث نشان می دهد کاسیچ -که در پنسیلوانیا متولد شده است- همچنان در این ایالت از ترامپ عقب است.

در این نظرسنجی آمده است: "نتایج این ایالت برای کاسیچ مأیوس کننده است." این نظرسنجی همچنین نشان می دهد چهل و چهار درصد از رأی دهندگان جمهوری خواه در پنسیلوانیا از ترامپ، بیست و هشت درصد از کروز و بیست و سه درصد از کاسیچ حمایت می کنند.

مورای گفت:‌ "این گونه به نظر می رسد که ترامپ می تواند آرای 17 نماینده را در پنسیلوانیا از آن خود کند. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که این نمایندگان که به صورت مستقیم در هر منطقه انتخاب می شوند، در رأی گیری کنوانسیون حزبی در ماه ژوئیه چگونه رأی خواهند داد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار