نتایج هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال گروه دو؛

برتری سقز و رشت در خانه و تبریز در ماکو/دو تیم همچنان در حسرت پیروزی!

با برتری رشت ، سقز و تبریز هفته ششم لیگ دسته دوم در گروه دو به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه  دیدار در گروه دو این رقابت ها پیگیری شد

پرسپولیس سقز ۳ – ۱ آرمین آستارا
دیدار دو تیم از سقز و آستارا که در سالن دوهزار نفری سقز برگزار شد در نهایت با برتری میزبان به اتمام رسید. در آغاز بازی ابتدا این تیم آستارا بود که به گلب رسید اما سقزی ها اجازه برتری در این نیمه را به میهمان خود ندادند و نیمه نخست را با برتری دو بریک به سود خود به پایان رساندند. در نیمه دوم نیز هرچه آستارا به فکر حمله بود سقز به ضد حمله ها و اداره بازی پرداخت تا یک گل دیگر نیز به ثمر برساند و بازی با نتیجه سه بر یک به اتمام برسد.

هیات فوتبال ماکو ۱ – ۲ مهیان تبریز
طلسم نتیجه نگرفتن ماکو با شکست در دیدار امروزش در مقابل مهیان تبریز تکمیل شد. دربی اذری ها در ماکو با برد تبریزی ها به پایان رسید؛ بازی با ارزیابی دوتیم ازیکدیگر شروع شد و دو تیم علاوه بر ارزیابی ، موقعیت هایی روی دروازه هم طراحی میکردند که در نهایت گل اول تبریزی ها در بحث برانگیز ترین صحنه نیمه اول بازی به ثمر رسید. که توپ از دست دروازه بان ماکو رها شده و پس از تلاش مجدد تاوپ را از روی خط برگرداند که داور این صحنه را گل تشخیص داد تا  تبریزی ها یک بر صفر در ماکو جلو بیندازد. اما در ادامه که ماکویی ها برای جبران تلاش می کردند در فاصله سه ثانیه تا پایان نیمه اول این تلاش به ثمر نشت و گل تساوی به ثمر رسید تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.در اغاز نیمه دوم، بازی روند عادی خود را ادامه می داد که تبریزی ها روی ضد حمله خود و هوشیاری بازیکنشان گل دوم و برتری خود را به ثمر رساندند.
ازحاشیه این بازی  میتوان به حضور امام جمعه ماکو ، مدیر عامل منطقه ازاد ماکو و حضور سید مهدی ابطحی ملی پوش سابق فوتبال و فوتسال اشاره کرد.

شهرداری رشت ۲ – ۱ بهراد اردبیل
جدال رشتی ها و اردبیلی ها در سالن اختصاصی شهرداری در حالی آغاز شد که هر دوتیم به دنبال نتیجه گیری در این بازی بودند تا خود را در رده های بالایی جدول جفظ کنند. بهراد که در صدر جدول بود به دنبال فاصله گرفتن با دیگر رقیبان و مخصوصا شهرداری رشت بود که با یک دیدار کمتر نسبت به اردبیل پنج امتیاز کمتر در پی این تیم بود و به نوعی این بازی یک جدال شش امتیازی بود. در آغاز این شهرداری بود که به گل رسید اما بهرادی ها با گلزنی بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه و نیمه دوم بازی رشت به گل دوم خود رسید تا نتیجه دو بر یک برای این بازی ثبت شود.

بهراد با این شکست و با توجه به دیگر نتایج در رده نخست این گروه باقی ماند.

شهدای هفت تیر سردشت از این گروه در این هفته استراحت داشت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار