ادعای الشرق الاوسط: حزب الله در خصوص کشته شدن مصطفی بدرالدین حقیقت را نگفته است

الشرق الاوسط به نقل از منابع صهیونیستی مدعی شد حزب الله لبنان حقیقت را در خصوص شهادت مصطفی بدرالدین کتمان کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی مدعی شد حزب الله لبنان حقیقت را در خصوص شهادت مصطفی بدرالدین، فرمانده نظامی این حزب که پنجشنبه در دمشق جان خود را از دست داد، نگفته است. 

الشرق الاوسط به نقل از این منابع صهیونیستی مدعی شد: ترور بدرالدین معروف به شبح ( بخاطر قدرت وی بر مخفی ماندن) به واسطه بمبی هوشمند به انجام رسید که به جز رژیمی قوی در منطقه مالک آن نیست.

"الکس فیشمن،" از تحلیلگران نظامی نزدیک به محافل رژیم صهیونیستی مدعی شد: پس از گذشت سه روز، فرماندهی حزب الله با مشاوره با سپاه پاسداران ایران تصمیم گرفت گزینه راحت تر را انتخاب و آن کتمان حقیقت بود.
وی در ادامه ادعاهای خود گفت: پیشتر، سران حزب مسئولیت این اقدامات را به شکل مستقیم متوجه اسرائیل می کردند؛ اما این بار در بیانیه های رسمی شان از نام بردن از اسرائیل خودداری کردند.این نشانه ای است که آنها دست کم در زمان کنونی قدرت مقابله در مرزهای شمالی را ندارند و یا آن را به منفعت نمی بینند.
وی در ادامه مدعی شد: این صحیح نیست که بدرالدین با آتش تصادفی شورشیان در سوریه کشته شد؛ همچنانکه در اعلام نتیجه کمیته تحقیق حزب الله در خصوص بررسی چگونگی مرگ وی اعلام شد.
منابع آگاه در بیروت می گویند: وی به هنگام ترور در تأسیسات مخفی حزب الله در منطقه فرودگاه دمشق بوده است و انفجار در این اتاق سبب مرگ وی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
حالا ناراحتی ندارد اینبار طبق معمول که همیشه دروغ میگفتید و حتی از ترس اقدام به عجز و ناله و معضرت خواهی میکردید و تا مدتها بزرگان صهیونیزم مثل موش در سوراخهای تاریک پنهان میشدید . حالا مثل اینکه هم زبان باز کردید و هم جسارت حرف زدن پس لطفا حالا اگر مرد شدید الام کنید که اسرائیل با موشک هوشمند شهید بدرالدین ذولفقار برنده حزب اله را ترور کرد و در کشور و جراید خود جشن اعلام کنید که پس از سی سال بالاخرهخ توانسته اید این حرکت ناممکن و جسورانه را بکنید . اگر در کل دولت اسرائیل یک مرد وجود دارد خبر را اینگونه اعلام کند و جایزه بگیرد اتز حزب اله ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد حزب الله فقط
آخرین اخبار