احتمال رویارویی همسر مهاجم اورلندو با اتهام قتل

رسانه ها گزارش دادند همسر مهاجم اورلندو احتمال دارد با اتهاماتی از جمله قتل مواجه شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، رسانه های آمریکایی گزارش دادند همسر مهاجم اورلندو ممکن است با اتهاماتی از جمله قتل مواجه شود.

طبق اعلام برخی منابع به شبکه فاکس نیوز و خبرگزاری رویترز، دادستانی کل آمریکا هیئت منصفه ای را برای انجام تحقیقات مأمور کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع گزارش داد نور سلمان، همسر مهاجم اورلندو از برنامه همسرش برای این حمله خبر داشته و ممکن است بزودی با اتهاماتی مواجه شود.

این منبع به رویترز گفت: هیئت منصفه دادگاه فدرال آمریکا احتمال دارد امروز به نور سلمان، همسر عمر متین اتهاماتی وارد کند. "آنگوس کینگ،" از اعضای سنا و عضو کمیته اطلاعاتی این مجلس به شبکه خبری سی ان ان گفت: "نور سلمان از آنچه اتفاق افتاد، اطلاعاتی داشت. "

وی در ادامه افزود: سلمان با دستگاه های امنیتی در حال همکاری است و می تواند به ما اطلاعات مهمی بدهد.

احتمال رویارویی همسر مهاجم اورلندو با اتهام قتل
مهاجم اورلندو به همراه همسر و فرزندش

شبکه ان بی سی نیوز اعلام کرد نور سلمان به پلیس فدرال آمریکا گفته تلاش داشته همسرش را از انجام حمله منصرف کند.

این شبکه همچنین اعلام کرد نور سلمان به اف بی آی گفته او یکبار عمر متین را با خودرو به باشگاه شبانه برای بازدید از محل رسانده بود.

شبکه فاکس نیوز به نقل از برخی منابع اعلام کرد دادستان کل آمریکا تلاش دارد اتهاماتی از جمله 49 اتهام قتل، 53 اتهام برنامه ریزی برای قتل به همسر مهاجم اورلندو وارد کند. اینها علاوه بر آگاه نکردن مقامات در خصوص این حمله است.

نور سلمان از آغاز حمله اورلندو در روز یکشنبه مورد بازجویی قرار گرفت؛ اما هنوز قرار بازداشت وی صادر نشده است.

عمر متین پس از درگیری هایی که سه ساعت در باشگاه شبانه همجنس گرایان بطول انجامید، در ساعات اولیه روز یکشنبه با گلوله پلیس کشته شد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار