اردبیل؛

راه اندازی 160 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در سطح استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از راه اندازی 160 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری افزود: این پایگاه‌ها در قالب 286 واحد آموزشی و یک هزار و 500 کلاس درس ساماندهی شده‌اند تا در 9 زمینه که برای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تعیین شده به دانش‌آموزان ارائه خدمات کنند.

وی گفت: امسال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 50 درصد دانش‌آموزان استان اردبیل در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت مشارکت می‌کنند به طوری که پیش‌بینی می‌شود 110 هزار دانش‌آموز اردبیلی در این طرح‌ها حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به مشارکت 74 هزار دانش‌آموز اردبیلی در سال گذشته در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بیان کرد: در سال گذشته استان اردبیل توانست با اجرای برنامه‌های مناسب و کیفی رتبه نخست کشوری را در اجرای این طرح به خود اختصاص دهد.

ناصری تصریح کرد: ثبت‌نام برای طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در استان از 7 تیرماه آغاز می‌شود و دانش‌آموزان با مراجعه به مدارس، هنرستان‌ها، و آموزشگاه‌ها می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

وی گفت: این طرح به‌مدت 8 هفته و با هدف مهارت‌افزایی، استعدادیابی و پرورش توانمندی‌های دانش‌آموزان، با همکاری و مشارکت نهادهای مختلف و مرتبط در این حوزه در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود که انتظار می‌رود همچون سال گذشته امسال نیز بتوانیم برنامه‌های مناسب و شایسته‌ای را در این حوزه برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.