نیویورک تایمز: برنی سندرز سه شنبه آینده حمایت خود را از هیلاری کلینتون اعلام می‌کند

برنی سندرز در نظر دارد تا حمایت خود را از هیلاری کلینتون در روز سه شنبه اعلام کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز؛ پس از چند هفته بحث و گفتگو، برنی سندرز، نامزد حزب دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قرار است سه شنبه آینده حمایت خود را از رقیبش، هیلاری کلینتون، برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه نوامبر اعلام کند.
«نیویورک تایمز» روز پنجشنبه به نقل از سه دموکرات که جریان برنامه ریزی این رویداد هستند، نوشت برنی سندرز قرار است در یک میتینگ انتخاباتی در نیوهمپشایر حمایت خود را از هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، تیم کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون تأیید کرده که کلینتون روز سه شنبه به این ایالت در شمال شرقی آمریکا می رود، اما نامی از رقیب وی در انتخابات درون حزبی دموکرات ها به میان نیاورده است.

برنی سندرز 74 ساله شامگاه چهارشنبه در مصاحبه ای در شبکه خبری "ام‌اس‌ان‎‌بی‌سی" در پاسخ به سوالی درباره شایعات در مورد حمایتش از هیلاری کلینتون گفت: «کاملا درست است.»

از یک ماه پیش، پس از آنکه هیلاری کلینتون، برنی سندرز را در مرحله مقدماتی شکست داد، نامزد قطعی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا شد. اما سناتور سرسخت ورمونت که در مقایسه با کلینتون بیشتر چپگراست، تا به امروز از اعلام حمایت کامل خود از وی خودداری کرده است. هر چند که وی اعلام کرده است در انتخابات به هیلاری کلینتون رأی خواهد داد و برای شکست دادن دونالد ترامپ جمهوری خواه همه تلاش خود را می کند.

وی شرایطی را مطرح کرده بود و به تازگی در چند مصاحبه نیز اعلام کرد برای به دست آوردن بهترین برنامه ممکن برای حزب دموکرات در نشست این حزب با اردوگاه کلینتون مذاکره می کند. نشست حزب دموکرات که اواخر ماه ژوئیه برگزار می شود، قرار است کلینتون را رسما به عنوان نامزد این حزب اعلام کند.

وی گفت: « می خواهم مطمئن شوم که حزب دموکرات حزبی می شود که نماینده مردمی است که کار می کنند، نه نماینده وال استریت.»

تیم کمپین انتخاباتی کلینتون روز چهارشنبه از ایجاد دانشگاه رایگان برای همه خانواده های با درآمد کمتر از 125 هزار دلار در سال که یکی از مهمترین طرح های انتخاباتی سندرز بود، حمایت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۸ تير ۱۳۹۵
ایا وزیر امورخارجه ای که ، رعایت حفاظت اطلاعات ملی را نمی کند ، صلاحیت انتساب در مسئولیت سنگین ریاست جمهوری را دارد ؟!!!!!
خوب است آقای سندرز به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حزب دمکرات معرفی شود .
حانم کلینتون یک تهدید بزرگ برعلیه امنیت جهانی است .
آخرین اخبار