شیرین‌کاری جدید نامزد جمهوری‌خواه آمریکا:

ترامپ دخترش را به عنوان یکی از اعضای کابینه احتمالی خود معرفی کرد/ واکنش توئیتری کلینتون

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا دخترش «ایوانکا» را به‌عنوان یکی از اعضای «محبوب» کابینه احتمالیش معرفی کرد.

ترامپ دخترش را به عنوان یکی از اعضای کابینه احتمالی خود معرفی کرد/ واکنش توئیتری کلینتونبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایالت فلوریدا و در پاسخ به پرسشی درخصوص فهرست احتمالی اعضای زن کابینه‌اش در صورت راهیابی به کاخ‌سفید، دخترش «ایوانکا» را به عنوان یکی از گزینه‌های «محبوب» معرفی کرد. این در حالی است که نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان کاندیدای زن دیگری را به عنوان یکی از وزرای احتمالی خود معرفی نکرد. شیرین‌کاری ترامپ به همین‌جا ختم نشد. وی پس از تعریف و تمجید از دخترش، رو به مجری زن برنامه کرد و گفت: افراد بااستعداد زیادی برای این کار وجود دارند؛ افرادی مثل خود شما. شما بسیار آدم باستعدادی هستید. مطمئن نیستم آیا بینندگان برنامه‌تان تاکنون به این موضوع پی برده‌اند یا خیر. شما هم می‌توانید یکی از گزینه‌ها باشید.   

معرفی ایوانکا و مجری زن برنامه به عنوان تنها گزینه‌های زن کابینه احتمالی ترامپ بهانه‌ای شد تا «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، با انتشار پستی در صفحه توئیترش، غول املاک و مستغلات آمریکا را به سخره گیرد. کلینتون در صفحه توئیترش نوشت: ما اکنون فردی را می‌شناسیم که یک زونکن [پر از نام زنان مختلف] در اختیار دارد. 

اشاره کلینتون به اظهارات «مت رامنی،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2012 (1391) آمریکا بود که در پاسخ به پرسشی درخصوص اعضای زن کابینه احتمالیش گفته بود زونکن‌هایی پر از اسامی زنان مختلف را برای انتخاب گزینه‌های موردنظرش مطالعه کرده است.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار