ارومیه؛

برنامه ریزی برای افتتاح و آغاز اجرای 100 پروژه طی هفته دولت در سلماس

فرماندار شهرستان سلماس گفت: عملیات اجرایی و بهره برداری از 100 پروژه عمرانی و اشتغالزا طی ایام هفته دولت در این شهرستان آغاز می شود.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسعود حاجی علیلو افزود: در مجموع برای این پروژه ها حدود 810 میلیارد ریال سرمایه گذاری در نظر گرفته یا هزینه شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد 52 پروژه در حوزه عمرانی با 490 میلیارد ریال و 48 پروژه نیز در حوزه پروژه های اقتصادی و اشتغالزا با ایجاد اشتغال برای 255 نفر و سرمایه گذاری 320 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی پروژه های حوزه سلامت از جمله کلنگ زنی سه مرکز بهداشتی و درمانی، گازررسانی به چهار روستای بخش مرکزی شهرستان، فاز اول مجتمع کشت و صنعت پگاه،آبرسانی و آسفالت راه 22 روستا و 20 طرح عمران شهری را از جمله مهمترین پروژه های هفته دولت در شهرستان سلماس اعلام کرد.

وی همچنین ازاجرای 200 برنامه فرهنگی،هنری ورزشی ازجمله نشست با نخبگان وتجلیل ازکارمندان راازجمله برنامه های اجرایی هفته دولت درسطح شهرستان سلماس عنوان کرد.

فرماندار سلماس هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان اقدامات دولت در زمینه های مختلف ذکر و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید بیشتر از اینکه به فکر برجسته کردن اقدامات خود باشد، به دنبال کار و تلاش و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم بوده است.

حاجی علیلو افزود: مردم حق دارند بدانند که دولت چه خدماتی به آنها ارائه کرده و هفته دولت یکی از این فرصت ها است تا مردم با خدمات دولتمردان برای توسعه و پیشرفت کشور و کاستن از مشکلاتشان آشنا شوند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال محوریت همه فعالیت های اقتصادی دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی تعریف شده و همه باید تلاش بکنیم با استفاده از این ظرفیت، اقدامات موثری در حزوه خدمات رسانی به مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.