پیشروی ارتش سوریه در روستاهای شمالی حماه/ هلاکت تروریست‌ها و انهدام مواضع آنها در مناطق مختلف

ارتش سوریه سیطره خود را بر روستای "خربه الحجامه" تثبیت و بیش از 150 تروریست جیش الفتح را در روستای "معردس" به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی سوریه از سیطره ارتش بر روستای خربه الحجامه و هلاکت بیش از 150 نفر از عناصر گروه تروریستی جیش الفتح در اطراف روستای "معردس" خبر داد.

یگان‌هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی، عملیاتی تاکتیکی و سریع در روستای خربه الحجامه در جنوب غرب طیبه الامام در روستای شمالی حماه اجرا کردند و توانستند سیطره خود بر این روستا را تثبیت کنند.

 این عملیات به هلاکت تعدادی از عناصر تروریستی و منهدم شدن ذخایر اسلحه و مهمات آنها منجر شد.

 نیروهای ارتش در حملات روز گذشته خود توانستند بر محله غربی روستای معردس و منطقه بطیش با به هلاکت رساندن بیش از 70 تروریست بر این مناطق سلطه کامل داشته باشند.

نیروهای ارتش همچنین با هجوم تروریست‌ها به روستاهای "معان و کفراع" مقابله کردند و 3 تانک و 4 خودروی مسلح زرهی را منهدم کردند.

 به گزارش این منبع، نیروهای ارتش بیش از 150 تروریست متعلق به جیش الفتح را در حمله به محل تجمع این عناصر در جنوب شرق روستای معردس به هلاکت رساندند و خودروهای زرهی و مسلح این عناصر را منهدم کردند.

نیروی هوایی ارتش سوریه نیز حملاتی به مراکز تروریست‌های جیش الفتح در صوران، شمال معان، طیبه الامام، عطشان و خربه الحجامه داشته و این مراکز را به همراه تعدادی از عناصر و خودروهای زرهی منهدم کردند.

 تروریست‌های جیش الفتح با گسترش نفوذ خود در روستاهای شمالی حماه، جنایات متعددی در حق ساکنان این مناطق مرتکب شده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار