صدقی: مربی حرفه ای دروازه بانان هاکی به ایران سفر کرد

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی گفت: یوکا کوزی وری فنلاندی برای تمرین و کار دروازه بانان به تهران سفر کرد.

کاوه صدقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پس از حضور مارینای فرانسوی و کریستن مولر آلمانی که برای کار با تیم ملی اسکیت هاکی زنان و مردان در ایران حضور داشتند، یوکا کوزی وری فنلاندی نیز برای تمرین و کار دروازه بانان به تهران سفر کرد.

وی در افزود: یوکا یکی از مربیان موفق و شایسته دروازه بانی فنلاند است ، این مربی بزرگترین کمپ دروازه بانی دنیا را در این رشته مدیریت می کنند. امیدوارم طی این مدتی که میزبان وی هستیم از حضورش در سطح ارتقا  و آشنايى هر چه بيشتر با مهارت ها و اصول حرفه اى اينلاين و روى يخ سطح دروازه بانان بهره خوبی ببریم.

سرمربی تیم ملی گفت: حدود 20 درواره بان زیر نظر این مربی فنلاندی از فردا به تمرینات آمادگی می پردازند. پس از برگزاری این اردو در نهایت 4دروازه بان در 2 بخش آقایان و بانوان انتخاب ومعرفی می کنیم.

صدقی تصریح کرد: همچنین ما اردوهای آمادگی خوبی در بخش بانوان زیر نظر مارینای فرانسوی کاپیتان تیم ملی فرانسه برگزار کردیم که در این مرحله مسابقات اسکیت هاکی بانوان را از نزدیک پیگیری کرده تمام بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داد و در نهایت پس از پایان اردوها اسامی 13 بازیکن را برای اعزام به مسابقات آسیایی معرفی کرد. این 13 اسکیت باز زیر نظر ملیحه خرم به مدت ی کماه در اردویی متمرکز تا اعزام به رقابت های آسیایی حضور دارند.

وی در خصوص تیم ملی آقایان نیز خاطر نشان کرد: در این بخش نیز کریستن مولر آلمانی در کنار تیم ملی حضور داشت، اردویی به همراه وی  در تبریز برگزار کردیم و مسابقات لیگ را از نزدیک مشاهده کرد و اسکیت بازان مورد ارزیابی قرار داد.

پس از آن با 45 اسکیت باز اردویی برگزار کرده و در 3 بخش هماهنگی بازیکنان، تمرینات آمادگی داخل زمین و چند دیداردوستانه برگزار کردیم. 14 بازیکن در نهایت انتخاب شدند که پس از اردو یک ماهه در تهران تا اعزام به مسابقات آسیایی اسامی 10 الی 12 اسکیت باز نهایی می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار