نصیری: رنگ مدالها در مسابقات آسیایی اسکیت به تلاش ملی پوشان بستگی دارد

دبیر فدراسیون اسکیت گفت: رشته های مختلف اسکیت به مسابقات آسیایی چین اعزام می شوند و رنگ مدال ها به تلاش تیم ها بستگی دارد.

علیرضا نصیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش با شگاه خبرنگاران جوان گفت: اردو های اسکیت تا اعزام به مسابقات آسیایی چین که آبان ماه برگزار می شود، ادامه دارد و رشته های مختلف اسکیت در این رقابت ها حضور دارند و  تمامی تیم ها برای کسب مدال های رنگارنگ آسیایی تلاش خود را به عرصه نمایش می گذارند.

وی افزود: تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان در بخش آقایان به یقین مدال های رنگارنگی بدست می آورد که تعیین رنگ این مدال ها با تلاش بیشتر ملی پوشان تعیین می شود.

نصیری ادامه داد: در بخش بانوان نیز فقط دو ،سه پله از سطح آسیا پایین تر هستیم، با تلاش بیشتر بانوان اسکیت هاکی در این بخش نیز به نتایج خوبی دست می یابیم. اردو های این رشته از سال 94 به طور منظم زیر نظر مربیان خارجی و داخلی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش فری استایل نیز از ملی پوشان انتظار مدال در مسابقات آسیایی داریم .

دبیر فدراسیون اسکیت با اشاره به عملکرد خوب اسکیت بازان سرعت در مسابقات جهانی چین تصریح کرد: با توجه به اینکه این رشته اخیرا در رقابت های آسیایی چین حضور داشت و تجربه خوبی دراین مسابقات کسب کرد به آنها نیز بسیار خوش بین بوده و انتظار مدال داریم. 

امیدواریم تمامی تیم ها در رشته های مختلف عملکرد خوبی مقابل رقیبان اسیایی خود به نمایش بگذارند.

وی در پایان افزود: اردو اسکیت هاکی تیم ملی، در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است که این اردو تا هفتم مهرماه در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.

فرزاد هوشیدری، محمد رضا مهدویان، محمود رضا مهدویان، محمد رضا مدادی، جلال کیهان فر، فرشاد مقدسی، ارسلان منفرد،دانیال باقری، نیما مهربان، محمد فرزانه، مازیار قربانی، احسان بابایی و محمد امین کره ای اسکیت بازان شرکت کننده در این اردو هستند.

همچنین اویس حسن زاده، نوید مشک علیزاده، پیام کریمی و عباس کاظمی نیز دروازه بان های دعوت شده به این اردو هستند.

کاوه صدقی(سر مربی)، کریست مولر، رامین عتیقه چی (مربی، اردلان گودرزی (کمک مربی) و پیام دستیار (مدیر تیم های ملی) کادر فنی این تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان را را تشکیل می دهند.

اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان از روز شنبهسوم مهرماه با حضور 16 ورزشکار آغاز شد.

این اردو تا هفتم مهرماه در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تهران ادامه خواهد داشت.

مهسا شادان، مریم سید محمود، فائزه مدبر، اعظم سنایی، هدی احمد بیگی، آذین قارونی، سمانه حیدری، مارال راسخی، صدف منصوری، مرضیه سیدقندی، سارا ستاریان، بیتا محسنی زاده و هلیا سوهانی اسکیت بازان منتخب دراین اردو هستند.

همچنین بهناز سربازی، سوسن قاسمی و سمانه ناظری دروازه بان ها انتخاب شده برای این اردو هستند.

ملیحه خرم باقری، مارینا فاگواگا ، مژگان ملکان و صبا ولد خانی (بدنساز) کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دهند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار