سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان گفت: اردوهای آمادگی خوبی برگزار کردیم و برای کسب مدال های رنگارنگ به مصاف حریفان آسیایی می رویم.

صدقی: برای کسب مدال های رنگارنگ به مصاف حریفان آسیایی می رویمکاوه صدقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ملی اسکیت هاکی آقایان و بانوان مدت هاست خود را برای حضوری پر قدرت در مقابل حریفان آسیایی آماده می کند.

وی افزود: برای آمادگی بیشتر تیم ملی اینلاین هاکی کشورمان در مسابقات چین که 3 آبان ماه در شهر لی شو برگزار خواهد شد، اردوهای آمادگی خوبی برگزار کردیم و از مربیان خارجی نیز برای کمک به تیم های ملی استفاده کردیم. کریستین مولر آلمانی مربی تیم ملی آقایان در کنار یوکا کوزی فنلاندی مربی دروازه بان ها در اردوهای آمادگی حضور یافتند تا روند تمرینی بازیکنان را زیر نظر بگیرند. همچنین مارینا فاگووگا فرانسوی برای تمرین و هدایت تیم ملی اسکیت هاکی بانوان مدتی کنار ملی پوشان به تمرین پرداختند.

صدقی درباره حضور ماریو میکانی مربی ایتالیایی اظهار داشت: این مربی برای ارزیابی و بررسی عملکر اسکیت بازان سرعت کشورمان به تهران آمد تا پیش از اعزام تیم های اسکیت سرعت آقایان و بانوان به رقابت های آسیایی چین، عملکرد آنها را از نزدیک به آنها گوشزد کند.

وی تصریح کرد: در تیم ملی اینلاین هاکی استعدادهای خوبی وجود دارد که برای انتخاب نفرات نهایی نیز دچار تردید می شویم، چرا که همه اسکیت بازان خوبند.

مربی تیم اینلاین هاکی کشورمان، شانس ایران در رقابت های رولر اسکیت آسیا برای کسب مدال را خوب ارزیابی کرد و گفت: حریفان اصلی اسکیت بازان کشورمان، چین میزبان، چین تایپه و کره جنوبی هستند. با این حال امیدواریم باتوجه به شرایط آب و هوایی چین موفق به کسب مدال توسط اسکیت بازان سرعت ایران و این لاین هاکی در مواد مختلف شویم.

تیم ملی اسکیت بانوان شب گذشته و آقایان ششم آبان ماه به رقابت های رولر اسکیت آسیا در چین اعزام می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار