نصیری:اسکیت بازان به مصاف حریفان آسیایی می روند

دبیر فدراسیون اسکیت گفت:اسکیت بازان ایران از آمادگی خوبی برخوردارند ، امیدوارم باتلاش آنها شاهد مدال های رنگارنگ باشیم.

نصیری:اسکیت بازان به مصاف حریفان آسیایی می روندعلیرضا نصیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تیم ملی اسکیت  هنری ، این لاین هاکی و سرعت کشورمان از امروز به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.  رقابت های رولر اسپورت آسیا از امروز در شهر لی شو چین آعاز خواهد شد. 

نمایندگان اسکیت ایران در رشته های سرعت؛ اینلاین هاکی و اسکیت هنری از امروز کار خود را در رقابت های رولر اسپورت آسیا آغاز می کنند.

وی افزود: نخستین گروه اسکیت بازان اعزامی ایران در رشته اسکیت سرعت در دو بخش آقایان و بانوان تا ساعاتی دیگر در پیست شهر لی شویی به مصاف حریفان آسیایی خود می روند. این رقابت ها به وقت محلی از ۹ صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
همچنین اسکیت بازان اسکیت هنری ایران نیز در نوبت صبح تمرین خواهند داشت و از ساعت 13 کار خود را در این دوره از بازیها آغاز می کنند.

در بخش تیمی نیز تیم اینلاین هاکی بانوان ایران در نخستین دیدار خود و از ساعت 15 به مصاف هند خواهند رفت.

نصیری در پایان خاطرنشان کرد:تمامی اسکیت بازان زیر نظر سرمربیان خارجی و مربیان داخلی در اردوهای مستمر و خوبی شرکت کرده و از آمادگی خوبی برخوردارند. امیدوارم با تلاش تمامی ملی پوشان در رشته های مختلف اسکیت ، شاهد موفقیت و کسب مدال های رنگارنگ باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار