صدقی:کودكان انجمن اوتيسم مهمان تیم ملی اسکیت هاکی بودند

سرمربی تیم ملی اینلاین هاکی کشورمان گفت:كودكان طيف اوتيسم و جمعى از هنرمندان عرصه سينما، تلويزيون و موسيقى مهمان تیم ملی اسکیت هاکی بودند.

صدقی:کودكان انجمن اوتيسم مهمان تیم ملی اسکیت هاکی بودند.کاوه صدقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:شب گذشته انجمن اوتیسم ایران و جمعی از هنرمندان عرصه سینما،تلویزیون و موسیقی همچون رضا يزدانى، على اوجى، شقايق دهقان و جمعى از عوامل سريال آسپرين سه شنبه ٢٧ مهر ماه، مهمان تيم هاى ملى اينلاين هاكى در آكادمى اسكيت مجموع ورزشی انقلاب تهران بودند.  

 وی افزود:در اين مراسم، تيم اينلاين هاكى آقایان به منظور آشنايى بيشتر مهمانان با اين رشته و به صورت نمادين ، بازى دوستانه ای با یکدیگر  انجام داده و سپس ، بازيكنان تيم ملى اسکیت هاکی کشورمان به آموزش و بازى با اين كودكان اوتیسم پرداختند.   

 صدقی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آموزش یکی از راههای کمک به بهتر شدن حال روحی جسمی کودکان اوتیسم است، از 6 ماه گذشته ما اقدام به آموزش اسکیت به کودکان اوتیسم داشتیم. تا کنون 50 کودک این انجمن به ورزش اسکیت می پردازند.

 با توجه به این مساله در بهبود این کودکان اقدام خوبی داشته و در بهتر شدن وضعیت روحی سهیم شدیم. آکادمی اسکیت انقلاب و اسکیت بازان تیم ملی این آموزش ها را به صورت رایگان انجام می دهند.   
 
سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان گفت: ما یک هفته قبل از اعزام به مسابقات آسیایی تصمیم به برگزاری این مراسم گرفتیم ، چرا که انرژی مثبت این کودکان را به همراه داشته و با قدرتی دو چندان در رقابت های آسیایی توان خود را به نمایش بگذاریم.       
 
در انتهاى اين مراسم، انجمن اوتيسم ايران از مربيان و عوامل اجرايى آكادمى اسكيت انقلاب تهران كه طى ماههاى اخير به آموزش اين كودكان پرداخته بودند، تقدير و براى اسکیت بازان اعزامى به رقابت هاى آسيايى چين ، آرزوى موفقيت كردند.    

تیم ملی اسکیت هاکی در دو بخش بانوان و آقایان اواخر مهرماه به مسابقات آسیایی چین اعزام می شود.    

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار