سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت گفت:دخالتی در امور تمرینی مربیان نداشتم ،برای کمک به اسکیت بازان تیم ملی به ایران سفر کردم.

میکانی:برای کمک به اسکیت بازان سرعت به ایران آمدمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : ماریو میکانی برای ارزیابی تمرینات تیم های ملی اسکیت سرعت آقایان و بانوان کشورمان به ایران دعوت شده تا در کنار مربیان ایرانی به هدایت تیم های ملی اسکیت سرعت بپردازد.

میکانی ایتالیایی یکی از با تجربه ترین مربیان اسکیت سرعت 64 ساله ایتالیاست. از مهمترین اهداف فدراسیون اسکیت ارزیابی عملکرد اسکیت بازان رولر اسپورت آسیا وبرگزاری دوره های اسکیت سرعت توسط ماریو میکانی با هدف ارتقا سطح فنی اسکیت بازان و مربیان ایران است.

میکانی در گفتگو با خبرگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم از اینکه به دعوت فدراسیون اسکیت به ایران آمدم. من آشنایی زیادی با اسکیت بازان ایران نداشتم. اما طی این چند روز در تمرینات با آنها آشنایی بیشتری پیدا کردم.

وی افزود: معیار اصلی من از حضور در کنار این ملی پوشان شناخت جایگاه و مهارت اسکیت بازان است اما در پایان می توانم در مورد اردو های قبل از اعزام اظهار نظر کنم که کدام اسکیت باز ایران در چه جایگاهی قرار دارد و برای ارتقای مهارت های خود باید چه برنامه هایی را در پیش گیرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی من انتقال تجارب چندین ساله ام به مربیان اسکیت است. روز جمعه تست مهمی را از ملی پوشان و افراد حاضر در این اردو گرفتم که تا حدودی شرایط اسکیت بازان برای من روشن شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من به عنوان کمک به مربیان تیم ملی به ایران آمدم و دخالتی در امور تمرینی  نداشته ام. بلکه به عنوان همراه در کنار اسکیت بازان و مربیان تیم تمام توان و تلاش خود را برای موفقیت ملی پوشان به کار گرفته ام.

ماریو میکانی طی روزهای گذشته ، تمرینات تیم های ملی ایران را زیر نظر گرفت و با کادرفنی و اسکیت بازان به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت و مطالبی را به منظور رشد و ارتقای سطح فنی و مهارت ورزشکاران به آنان انتقال داد.

تیم ملی اسکیت سرعت کشورمان به منظور حضور در مسابقات آسیایی شنبه 30 مهرماه ،ایران را به مقصد چین ترک خواهد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار