وزارت دفاع روسیه: ارتش سوریه به آتش بس پایبند است

وزارت دفاع روسیه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد ارتش سوریه برای عقب نشینی از جاده کاستلو در حلب همزمان با گروه های مسلح مخالف آمادگی دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، وزارت دفاع روسیه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد ارتش سوریه به آتش بس پابیند بوده است و برای عقب نشینی از جاده کاستلو در حلب همزمان با گروه های مسلح مخالف آمادگی دارد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد معلوم نیست مخالفان (به اصطلاح) میانه رو به توافق آتش بس سوریه پایبند بمانند. 

وزارت دفاع روسیه افزود: افسران روسی ناظر بر آتش بس در نزدیکی شهر حلب تایید کردند ارتش سوریه آماده است همزمان با نیروهای مخالف از مواضع خود در امتداد جاده کاستلو عقب نشینی کنند.
وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اعلام کرد: از این رو، عملا فقط یک طرف در حلب است که آماده است مذاکرات را پیش ببرد، آتش بس را رعایت کند و سربازان را از گذرگاه ارسال کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد عقب بکشد و این ارتش دولتی سوریه است.

وزارت دفاع روسیه افزود آمریکا نتوانسته است ثابت کند که بر جنگجویان گروههای مخالف (به اصطلاح) میانه رو کنترل دارد و هنوز معلوم نیست این نیروها به آتش بس پایبند باشند. این مخالفان در حال بسیج کردن نیروهای خود در استان های حلب، حماه و حمص هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار