آخرین تحولات جبهه‌های جنگ در سوریه؛

حملات هوایی نیروهای سوری به مقر تروریست‌ها/ انهدام خودروهای زرهی تکفیری‌ها و هلاکت شماری از آنان

نیروی هوایی ارتش سوریه با هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست‌ها در مناطق مختلف، پیشروی‌هایی داشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروی هوایی ارتش سوریه  در عملیات نظامی خود، مراکز تجمع تروریست‌های داعش را در دیرالزور هدف قرار دادند.

به گفته یک منبع نظامی سوری، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه سلسله حملاتی در مناطق انتشار و مسیرهای تحرکاتی تروریست‌های داعش در جنوب پانوراما در جنوب غرب شهر دیرالزور داشتند.

در این حملات، شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند و تسلیحات آنها منهدم شد.

نیروی هوایی ارتش سوریه در پروازهای خود مراکز تجمع تروریست‌های جیش‌الفتح را در برخی از روستاهای شمالی حما و جنوب ادلب هدف قرار دادند.

جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه  در عملیاتی در مناطق تجمع و تحرک تروریست‌ها در ام حارتین، شرق هبیط، ضهره السودا، لطامنه، صوران، معردس، تل الزعتر و کفر زیتا،تانک‌ها و خودروهای زرهی و مسلح متعلق به عناصر تروریستی را منهدم و شماری از آن‌ها را به هلاکت رساندند.

در رستای معره النعمان و تمانعه در جنوب ادلب نیز نیروی هوایی ارتش سوریه چندین مقر  تررویست‌ها را هدف قرار داد و شماری از عناصر تروریست را به هلاکت رساند.

در روستاهای شمالی حمص از جمله در طلس، کفرلاها، تل ذهب، عزالدین، فرحانیه‌الغربیه، تلبیسه، اطراف خنیفینس و بلندی‌های نظامی، چندین تانک و خودروی زرهی و تسلیحات تروریست‌های داعش را منهدم کردند.

ارتش سوریه همچنین مقر تروریست‌های احرار الشام را در منطقه تلبیسه در 13 کیلومتری شمال شهر حمص در عملیاتی ویژه هدف قرار داد.

در این عملیات، شماری از عناصر تروریستی از جمله عبدالقادر جحوانی، یکی از سرکرده‌های احرار الشام، سامر عبدو صطوف، عدنان حسین دعبول و عبدالوهاب اشقر به هلاکت رسیدند.

در میدان نفتی شاعر نیز در شمال غرب شهر تدمر بار دیگر ارتش سوریه با تروریست‌های داعش درگیر شد و شماری از آن‌ها را هدف قرار داد.

تروریست‌های منطقه درعا نیز با نیروهای ارتش سوری درگیر شدند که این درگیری به هلاکت 20 نفر از تروریست ها و فرار سایر عناصر منجر شد.

ارتش سوریه همچنین در کمینی در روستای طنجه در شمال قنیطره، با گروهی از ترویست‌های جبهه النصره که به محوطه یکی از مراکز نظامی در مزارع امل نفوذ کرده بودند درگیر شده و شمار بسیاری  از تروریست ها را به هلاکت رساندند و تسلیحات آنها را ضبط کردند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
بجای برگزاری رزمایش در داخل خاک کشور تصلیحات رو ببرین سوریه علیه داعش امتحان کنید
آخرین اخبار