یاسوج؛

اختصاص 275 میلیارد ریال به 55 طرح سلامت در استان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی یاسوج گفت: 275 میلیارد ریال اعتبار به اجرای 55 طرح زیرساخت های سلامت در استان اختصاص یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امام بخش قائدی گفت: این مبلغ از محل اعتبارات ملی برای ساختن خانه های بهداشت و مراکز درمانی در مناطق مختلف شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: هم اینک در حال انجام مراحل تامین زمین مورد نیاز این طرح ها هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: عملیات اجرایی این طرح ها در سال جاری آغاز می شود.

قائدی بیان کرد: 185 طرح بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویر احمد در دولت یازدهم بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: ساخت 70 خانه بهداشت، تعمیر 200 خانه بهداشت دیگر، احداث چهار پایگاه اورژانس جاده ای، کلنیک دندان پزشکی یاسوج، کلنیک متخصصان باشت، ساخت 2 مرکز جامع درمانی گچساران و زایشگاه دیشموک از مهمترین طرح های بهره برداری شده بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در سه سال گذشته تاکنون بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی یاسوج افزود: هم اینک 35 طرح بزرگ بهداشتی و درمانی در این استان در حال اجراست.

قائدی ابراز کرد: ساخت بیمارستان سوختگی در شهرستان های گچساران و بویراحمد و احداث سه کلنیک متخصصان در شهرهای دوگنبدان، دهدشت و یاسوج از مهمترین طرح های درمانی بهداشت و درمان در کهگیلویه و بویراحمد است.

850 تخت بیمارستانی دولتی، 150 تخت خصوصی، 350 خانه بهداشت، 70 مرکز درمانی از جمله زیرساخت های بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد است.

600 پزشک عمومی و دندان پزشک، 250 پزشک متخصص و فوق تخصص در این استان به مردم خدمت می کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.