ایندیپندنت: مردم انگلیس نگران کاهش سطح استانداردهای زندگی خود پس از برکسیت هستند

روزنامه ایندیپندنت در مطلبی به تاثیر منفی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، بر درآمد خانواده‌های این کشور پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه ایندیپندنت در مطلبی نوشت: موسسه مطالعات مالی انگلیس پیش‌بینی کرد در نتیجه برکسیت، درآمد خانواده‌های انگلیسی در سال، 1250 پوند کاهش می‌یابد. 

در این مطلب آمده است: پیش‌بینی‌کنندگان مستقل می‌گویند هر خانواده انگلیسی به علت رای به برکسیت [خروج انگلیس از اتحادیه اروپا] مبلغ تکان‌دهنده هزار و دویست و پنجاه پوند در سال از دست خواهد داد. آن‌ها تصویر ناامیدکننده‌ای از کاهش استانداردهای زندگی در انگلیس از جمله نبود افزایش واقعی دستمزد برای دست کم یک دهه آینده را، ترسیم کرده‌اند. 

موسسه معتبر مطالعات مالی انگلیس (IFS) نیز هشدار داد رکود بی‌سابقه در انگلیس بیشترین آسیب را به خانواده‌های کارگر می‌زند. اوضاع بازنشستگان نسبت به این طبقه از جامعه، بهتر خواهد بود. 

در مقایسه با پیش‌بینی‌های قبل از برگزاری همه‌پرسی در انگلیس، با آغاز دهه آینده، کارگران در نتیجه کاهش سه و هفت دهم درصدی درآمد واقعی، آسیب می‌بینند. 

موسسه مطالعات مالی انگلیس گفت، این پیش بینی‌ها بر اساس محاسبات دفتر مسئول بودجه، ناظر رسمی وزارت دارایی، صورت گرفته‌اند. 

این بررسی، صریح‌ترین ارزیابی است که به طور مستقیم رای به برگزیت را به آن چیزی ربط می‌دهد که موسسه مطالعات انگلیس آن را خسارت وحشتناک و فوق‌العاده یک دهه گذشته می‌خواند و کاهش بیشتر درآمد‌ها را پیش بینی کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار