ساری؛

افزایش امید به درمان سکته‌ حاد قلبی

اجرای طرح 247 در 53 مرکز و بیمارستان تخصصی و فوق‌ تخصصی قلب کشور امید به درمان سکته‌ حاد قلبی را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر سیف الله عبدی عضو هیات رئیسه انجمن قلب و عروق ایران در آمل گفت : اجرای طرح 247 در 53 مرکز و بیمارستان تخصصی و فوق‌ تخصصی قلب کشور امید به درمان سکته‌ حاد قلبی را افزایش داده است.

وی افزود : با اجرای طرح 247 ، بیمارستان های تحت پوشش 24 ساعت در روز و هفت روز هفته در سریع ترین زمان خدمات لازم را به افراد در معرض خطر ارائه می کنند.

عضو هیات رئیسه انجمن قلب و عروق ایران گفت : پزشکان در این طرح ظرف کمتر از 2 ساعت از ورود بیماران دچار سکته حاد قلبی به بیمارستان، با مراقبت های ویژه از جمله آنژیوپلاستی اولیه ، حداکثر حفاظت را از بافت قلب بیمار به عمل می آورند.

دکتر سیف الله عبدی افزود : این طرح نوپاست و درصورت موفقیت ، بیمار از نظر سلامت قلب به شرایط قبل از سکته برگشته و این امر می‌تواند تاثیر زیادی در پیشگیری از کار افتادگی‌ها سایر قسمت های فرد بیمار بگذارد.

وی گفت : وزارت بهداشت شرایطی در بیشتر بیمارستان ها به شرایط حداقلی و مشابه بیمارستانهای تخصصی قلب فراهم کند، تا بیماری قلبی که متاسفانه در همه کشورها اکنون فراگیر شده، باعث کاهش مرگ و میر ناشی از آن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار