خورموج:

برگزاری کارگاه آموزشی گویندگی و فن بیان

نخستین کارگاه آموزشی گویندگی و فن بیان در فرهنگسرای شهید شهریاری شهر خورموج استان بوشهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی گویندگی و فن بیان


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی روز یکشنبه در آیین اختتامیه کارگاه گویندگی و فن بیان در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج گفت: یک گوینده خوب روح شادابی و نشاط را به حاضران انتقال می دهد و آنها را متمایل می کند به اینکه تا پایان همراهش باشند.

حمید زارعی افزود: چهره بشاش، احترام و رعایت ادب و کرامت انسانی، استفاده از تکیه کلام‌های دلنشین و درک روحیات، عواطف و تمایلات شنوندگان نکات با اهمیتی هستند که گوینده نباید از آنها غفلت کند.

وی اضافه کرد: هر چقدر شتاب و تعجیل در بیان کلمات و جملات بیشتر باشد امکان تپق زدن و اشتباه هم بیشتر می شود، پس شمرده و با اعتماد به نفس بالا گوینده باید صحبت کند.

زارعی ادامه داد: تمرین صدا برای زیبایی صوت امری است که نیاز به سالها ممارست دارد و جز عده ای که استعداد ذاتی صدا را دارند، دیگران برای زیبایی صدای خود نیازمند سال ها تمرین روزانه هستند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در پایان از فاطمه بحریاری مدیر موسسه آرامش زندگی که در برگزاری این دوره مشارکت داشته و حجت محمدی مدرس این کارگاه آموزشی تقدیر کرد.

انتهای پیام / ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.