صهیونیست‌ها درباره روابط ترامپ و روسیه تحقیق می‌کنند

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو با همکاری دیگر کشورها در حال تحقیق درباره حقایق مرتبط با روابط میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا و دولت روسیه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پایگاه اینترنتی روزنامه عربی 21 به نقل از سایت خبری «بازفید» آمریکا، نوشت: رادیو «صدای اسرائیل» با گزارش در این باره گفت: دو افسر اطلاعاتی اسرائیل از موضوع پرده برداشته و گفتند: دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل و دیگر کشورها،‌ از جمله حداقل یک کشور اروپای غربی،‌ در پی کشف حقایق پیرامون رابطه میان ترامپ و دولت روسیه هستند. 

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت‌ نیز هفته گذشته از این مسئله خبر داد و نوشت: دو مقام اطلاعاتی اسرائیل با ابراز نگرانی از این موضوع گفتند ممکن است تصدی مقام ریاست جمهوری آمریکا توسط ترامپ منجر به نفوذ اطلاعات سری اسرائیل به روسیه و از آنجا به ایران شود. همچنین این روزنامه نوشت: دو تن از دیگر مقام های اسرائیلی خواستند مراقب باشند کاخ سفید از تاریخ بیستم ماه جاری یعنی روز روی کار آمدن ترامپ به اطلاعات مد نظر دسترسی نداشته باشد. 

طبق گزارش رادیو رژیم صهیونیستی، کمیته اطلاعات مجلس سنا در واشنگتن از آغاز تحقیقاتی پیرامون مداخله مسکو در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به نفع ترامپ خبر داد. این کمیته مقامات عالی رتبه باراک اوباما و دونالد ترامپ را فراخوانده است و بیشتر گفتگوهای انجام شده در این کمیته سری است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار