تجهیز آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌های دانشگاه غیرانتفاعی برای ترم جدید تحصیلی

رییس موسسات غیردولتی و دانشگاه‌های غیر انتفاعی گفت: تمام مراکز دانشگاه‌های غیرانتفاعی آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌های خود را برای شروع ترم جدید تحصیلی تجهیز کرده‌اند.

علی آهون منش رییس موسسات غیردولتی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی در گفت و گو با 
خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به تجهیز کتابخانه ها و آزمایشگاه‌های این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید اظهار داشت: برای شروع سال تحصیلی جدید تمامی دانشگاه‌های غیر انتفاعی سراسر کشور اقدام به تجهیز ازمایشگاه‌های خود کرده‌اند تا دانشجویان برای تحقیق و پژوهش با هیچ مشکلی مواجه نشوند.
 
وی بیان کرد: دانشگاه‌های غیرانتفاعی هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند و تمام هزینه‌های خود مانند تجهیز آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌های خود را از محل شهریه دانشجویان تامین می‌کند اما با تمام این حرف‌ها این مسئله مانع از نبود امکانات در هنگام شروع ترم جدید تحصیلی نمی‌شود.
 
آهون منش ادامه داد: اگر موسسات غیر دولتی که استانداردهای لازم را که از سوی وزارت علوم ابلاغ شده در زمان مقرر رعایت نکنند جذب دانشجو در این مراکز دانشگاهی صفر می‌شود و دانشجویانش در صورت تمایل می‌توانند به مراکز مجاور و نزدیک شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: تاکنون 40 مرکز غیردولتی و دانشگاه های غیر انتفاعی مجوز جذب شان صفر شده و در صورت رفع معایب و رسیدن به استانداردهای لازم و ابلاغی وزارت علوم می‌توانند دوباره اقدام به جذب دانشجو کنند.

رییس موسسات غیردولتی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفت: تمام مراکز دانشگاه غیر انتفاعی مانع از ورود دانشجویان بدهکار به واحدها نشده و تمامی دانشجویان به شرط پرداخت شهریه خود در امتحانات خود شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار