ساری،

25 اسفند پایان شست وشوهای خانگی

مازندرانی ها تا 25 اسفند شست و شوهای خانگی را به پایان برسانند.

محمودی معاون بهره برداری آب فاضلاب شهری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: مشترکین با مدیریت مصرف و جلوگیری از شست و شوهای غیر ضروری مانع از کاهش فشار در شبکه های توزیع و یا قطع آب شوند.

وی با بیان اینکه هرساله در روزهای پایانی سال به دلیل افزایش شست وشوهای خانگی با کاهش فشار و یا قطع آب در برخی نقاط شهر مواجه خواهیم شد از شهروندان درخواست کرد در این ایام بیش از گذشته در مصرف آب صرفه جویی شود.

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران، از مشترکان خواست ضمن بکارگیری وسایل کاهش دهنده مصرف مانند شیرهای قطع و وصل و کاهنده فشار و با بکار گیری روشهای درست استفاده از آب ، شست و شوهای خانگی خود را تا 25 اسفند به پایان برسانند تا در ایام ساعات پایانی سال خللی در شبکه توزیع آب رخ ندهد.

محمودی، با اشاره به تلاش مجموعه شرکت آبفاشهری در تامین آب مورد نیاز شهروندان، گفت: با توزیع عادلانه و نیز بالانس کردن شبکه های توزیع و کاهش فشار آب در شب سعی می شود مشترکین در روزهای پایانی سال با کمترین افت فشار و یا قطع احتمالی آب مواجه شوند.

وی، با بیان اینکه بیش از 90 درصد آب آشامیدنی استان از اعماق بیش از صد متر زیرزمین برداشت می شود و جایگزین آن بیش از صد سال زمان نیاز دارد، گفت:برداشت بیش از حد مجاز آب سبب کاهش ذخیره سفره های آب زیرزمینی و پیشروی آب شور دریا شده است به همین دلیل مشترکین تنها با 20 درصد صرفه جویی در مصرف، این شرکت را در برون رفت از این چالش یاری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار