رشت؛

تشکیل۸۷۰ پایگاه تابستانی در مساجد گیلان

۸۷۰ پایگاه تابستانی در مساجد گیلان تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از تشکیل ۸۷۰ پایگاه تابستانی در مساجد استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۶۵ هزار جوان و نوجوان گیلانی در طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان شرکت کنند.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت در کانون‌های مساجدافزود: هرساله همزمان با آغاز تعطیلات تابستان، طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با هدف  غنی سازی اوقات فراغت، کشف استعدادها و جذب کودکان و نوجوانان به مسجد کلید می‌خورد.

وی با تقارن ماه رمضان با تعطیلات تابستان اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تمام برنامه‌های کانون‌های مساجد کلاس‌های قرآن، جزءخوانی قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، تفسیر و محافل انس با قرآن را شامل می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به تشکیل کلاس قرآن و احکام در همه پایگاه‌های تابستانی مساجد ،تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تابستانی در مساجد موجب ترویج آموزه‌های اسلامی و قرآنی و در نهایت نهادینه سازی فرهنگ اسلامی است همچنین با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع می توان جوانان  رابه مساجد کشانده  و با نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی در نسل جوان به مقابله با تهاجم فرهنگی غرب بپردازیم.

 
 
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.