لرستان؛

زندگی حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای زنان

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: فاطمه (س) افتخار بانوان مسلمان و زتدگی آن حضرت بهترین الگو برای زنان جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سلاحورزی مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت:خلا موجود در جامعه در راستای حجاب و عفاف مربوط به دستگاه‌های فرهنگی است که به نحو شایسته این الگوی بی مثال و فرهنگ غنی را در سطح جامعه معرفی و نهادینه نکرده اند.
 
وی افزود: در این راستا در هفته حجاب و عفاف بنرهایی با عنوان هفته حجاب و عفاف در سر درب ادارات استان نصب می‌شود و کارگاه‌های آموزشی در مناطق حاشیه و پرتردد استان برگزار می‌شود.
 
به گفته وی در هفته حجاب و عفاف برنامه‌های درون سازمانی و برون سازمانی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح استان برگزار خواهد شد.
 
سلاحورزی از برگزاری مسابقه کتابخوانی عمومی برای بانوان استان با عنوان حجاب و عفاف توسط امور کتابخانه‌ها، ارسال روزانه یک پیامک با عنوان حجاب و عفاف به بانوان استان، ساماندهی ویترین‌های فروشگاه‌ها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، برگزاری همایش حجاب و عفاف با ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و همه دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان بخشی از برنامه‌های این هفته یاد کرد.
 
وی همچنین گفت: راه اندازی یک گروه تلگرامی با عضویت بانوان استان در راستای ترویج مطالب حجاب و عفاف، پیاده روی بانوان با محوریت حجاب و عفاف، تهیه بروشور احکام حجاب و عفاف و توزیع در اماکن پرتردد، تهیه سه هدیه جهت تجلیل از بانوان در سطح معابر استان توسط هر دستگاه اجرایی، برگزاری نمایشگاه مد و لباس، برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف بانوان استان و دعوت بانوان استان به سینما در یک روز از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در استان است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.