مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مسئولان کشوری و لشکری و آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از دقایقی پیش مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و بیش از 900 شهر کشور با حضور علما، روحانیون، مسئولان لشکری و کشوری و آحاد مردم روزه‌دار برگزار شد.

مسئولان کشورمان با شرکت در مراسم روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در رابطه با مسائل متعدد به بیان اظهاراتی پرداختند که به شرح زیر است: 

سردار حسین دهقان روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس با بیان این مطلب افزود: مفهوم و محتوای نامگذاری روز قدس، وحدت دنیای اسلام در برابر نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه امام امت ما آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند، ادامه داد: به عبارتی امروز روز احیای اسلام و اتحاد همه ملت های مسلمان است.

 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
مصطفی محمد نجار وزیر کشور دولت نهم در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور گسترده مردم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: مردم ایران از ابتدای انقلاب تا کنون، همیشه در صحنه بوده‌اند. امروز نه تنها در تهران، بلکه در سراسر ایران مردم ندای حمایت از مظلومان را سر می‌دهند.

مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟
۶ سال پیش
سرلشکر "محمدحسین باقری" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشيه حضور در راهپيمايی روز قدس در جمع خبرنگاران پیرامون اقدام اخیر موشکی سپاه علیه مواضع داعش گفت: حمله موشکی مصداق اساسی مبارزه با تروریسم است و این گونه نیست که این اقدام باعث تشدید تنش شود بلکه باعث وحشت تروریست ها وحامیان و صهیونیست ها شده است.

مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟
۶ سال پیش
محمد علی رامين معاون مطبوعاتی در دولت نهم در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اينكه راه آزادی فلسطین چيست، اظهار داشت: راه آزادی فلسطين در بيدار افكار عمومی جهان و وحدت امت اسلام است.

مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟
۶ سال پیش
علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به خیل راهپیمایان روز قدس پیوست.

شمخانی در گفتگوی کوتاهی با اشاره به پاسخ قاطع ایران به تحرکات کور و کم ارزش گروه های تروریستی که به شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان منجر شد اظهار داشت: امنیت همه جانبه در کشور ،خط قرمز غیر قابل تغییر جمهوری اسلامی بوده و هر گروه یا کشوری که بخواهد به هر نحو به این مهم خدشه وارد کند با واکنش شدید و فوق تصور مواجه خواهد شد.

 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
"محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران با حضور در جمع خبرنگاران حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد و گفت: مردم روزه‌دار و در این هوای گرم به تبعیت از فرمان امام راحل برای دفاع از مظلومان و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور یافته‌اند تا بار دیگر عزم خویش را برای مقابله با قدرت های استکباری و غده چرکین صهیونیستی نشان دهند.

مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟
۶ سال پیش
محمدرضا باهنر رییس شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اینکه پیامتان به رژیم صهیونیستی و حامیانش چیست، اظهار داشت: امسال دست هم پالگی صهیونیستها در منطقه رو شده است. جریان‌های تکفیری قبل از این در لفافه و پشت صهیونیستها عمل می کردند.
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم روز قدس امسال (جمعه 2 تیرماه) در جمع خبرنگاران گفت: پیام روز قدس پیام تنفر از رژیم غاصب و اشغالگر و حمایت از ملت مظلوم و فرهنگی بزرگ فلسطین است؛ ملت مظلومی که 70 مورد ظلم و ستم قرار گرفته است.


۶ سال پیش
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامحسین اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه راه آزادسازی فلسطین را چه می‌دانید اظهار داشت: مستکبران جهان و در رأس آن آمریکا حامی اصلی صهیونیست‌ها و اسرائیل قاصد و جعلی هستند.
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
حجت الاسلام محسنی‌ اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه طی حضور در مراسم روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: حمله موشکی سپاه پاسخ به هر متجاوز است از رژیم صهیونیستی و داعش گرفته تا عوامل مرتجع آنها در منطقه.
۶ سال پیش
 محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طی کردن حدفاصل خیابان حافظ تا دانشگاه تهران، همراه با مردم تهران، تجاوز و اشغال رژیم صهیونستی را محکوم کرد و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حضور مقتدرانه مردم مسلمان ایران و مسلمین جهان را در راهپیمایی روز جهانی قدس، خیزش عظيم اسلامی علیه صهیونیسم و آل سعود دانست.
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
حجت الاسلام ری شهری تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز، این است که رژیم صهیونیستی به اذن خداوند، به نابودی نزدیک شده است، اظهارداشت: به امید خدا به زودی نابودی این رژیم منحوس را شاهد خواهیم بود.

مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟
۶ سال پیش
امیر "احمدرضا پوردستان" جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو باخبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه را نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این حمله موشکی بخشی از توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود.
۶ سال پیش
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از میدان انقلاب به صفوف راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
محمد دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی درحاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص پیام عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه داعش، برای رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در منطقه جبهه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی شکل گرفته است و تروریست ها محصول این جبهه هستند.
 
 
۶ سال پیش
امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه گفت: اقدام سپاه بسیار به موقع و هوشمندانه‌ بود که باید انجام می‌شد.
 
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه راهپیمایی روز قدس تهران در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیام توان موشکی ایران برای مستکبران اظهار داشت: ما همواره محکم ایستاده‌ایم و توان دفاعی ما به حدی قدرتمند است که در مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم.
 
 
۶ سال پیش
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور که امروز در مراسم جهانی روز قدس شرکت کرد و در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور و مشارکت مردم در این مراسم با تاکید بر اینکه مردم ایران همواره مردمی موقعیت شناس بوده‌اند، اظهار کرد: امروز در منطقه‌ای قرار گرفته‌ایم که متاسفانه بسیار ناامن است و هشدار در آن زیاد شده است؛ گروه‌های تکفیری نیز در هر گوشه‌ای از جهان اسلام در حال خونریزی هستند.
۶ سال پیش
 آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه صبح امروز همگام با سایر آحاد ملت در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.


۶ سال پیش
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم روز قدس امسال (جمعه 2 تیرماه) در جمع راهپیمایی‌کنندگان حضور یافت.
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راه آزادی فلسطین اظهار داشت: راه آزادی فلسطین اتحاد مسلمانان با یکدیگر است.
 
وی افزود: سازمان‌های جهانی باید آماده شوند تا آوارگان فلسطین به سرزمین‌های خود بازگردند و درباره آینده فلسطین باید در آنجا در این باره رای‌گیری شود.
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟ 
۶ سال پیش
فرمانده نیروی هوایی ارتش همگام با سایر آحاد ملت در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.
۶ سال پیش
رستم قاسمی وزیر سابق نفت از چهارراه کالج به جمع راهپیمایان تهرانی روز قدس پیوست.

قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی امسال مردم در حمایت از آرمان قدس بسیار باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل است و انشاءالله با نابودی داعش و اسرائیل همراه خواهد بود.

۶ سال پیش
محمد دهقان نماینده مجلس و رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در انتخابات 96 به همراه دخترش در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.
 
مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟

 

۶ سال پیش
عارف: عملیات موشکی سپاه پاسخ به رفتار تروریست‌ها بود/ همبستگی راه آزادسازی فلسطین است
محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: راه آزادی فلسطین همبستگی و وحدت امت اسلامی است.

مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عملیات موشکی سپاه به مقر داعش در سوریه تصریح کرد: این اقدامی لازم برای پاسخ به حرکات تروریستی بود نظام و مردم ما هیچگاه از آن کوتاه نمی‌آیند.

۶ سال پیش
محسن مهر علیزاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، طی حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه تروریست‌های داعش چه پیامی برای صهیونیست‌هاداشت، گفت: این حرکت، قدرت بازدارندگی و دفاع از ایران اسلامی را به دنیا و صهیونیست‌ها مخابره کرد .

مسئولان در راهپیمایی روز قدس چه گفتند؟

وی افزود : معتقدم حرکت سپاه پاسداران پاسخ دندان شکنی به اقدام تروریستی داعش در تهران که از سوی صهیونیست‌ها بود، داد.

۶ سال پیش
قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران باحضور در راهپیمایی گردامیداشت روز قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: زمانی كه قدرتهای پوشالین جهان بر سر مال اندوزی و استثمار مردم مستضعف دنیا، فریاد ميزدند، ابر مردی ظهور کرد که برای هیچ یک از این اصوات انکر وقعی قائل نشد و بانگ دلیرانه‌اش تمامی مردم آزاده جهان را برانگیخت و شعار اعتصام به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه را در سراسر گیتی طنین انداز نمود.

وی ادامه داد: فلسطین تنها مختص به جهان اسلام نیست و آزادی خواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت دادند و امروز در سراسر دنیا پرچم حمایت از فلسطین برافراشته شده است.

۶ سال پیش
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس همیشه مسئله اول جهان اسلام و مردم مسلمان در ایران اسلامی و کشورهای مختلف مسلمان بوده است

وی در ادامه افزود: بعد از اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران و سیلی که به تروریست‌ها در دیرالزور زدند و پیامی که به اسرائیل و دشمنان دادند این اقدام نیازمند حمایت همه جانبه مردمی بود که تقارن آن با روز قدس و حماسه حضور مردم هم پشتیبانی مردم ما را از نیروهای مسلح خودمان و هم مردم مسلمان در کشورهای مختلف به نمایش گذاشت.

۶ سال پیش
دانش‌ آشتیانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در جمع راهپیمایان امروز تهران حضور داشت، گفت: مسلمانان با وحدت خود می‌توانند رژیم اشغالگر قدس را از بین ببرند و فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است.

مسئولان در روز قدس چه گفتند؟
۶ سال پیش
حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه که در جمع راهپیمایان امروز تهران بود، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارتباطات رژیم صهیونیستی و عربستان و نقش آن در موضوع فلسطین اظهارداشت: رژیم سعودی از گذشته رابطه‌ای نزدیک با صهیونیست‌ها داشته است.

این دیپلمات با سابقه کشورمان افزود: سفر آقای ترامپ به منطقه پشت پرده سه‌گانه عربستان، آمریکا، رژیم صهیونیستی را مشخص کرد.

۶ سال پیش

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار