موج شوخی‌های توییتری آمریکایی‌ها پس از برکناری اسکاراموچی +تصاویر توییت‌ها

مردم آمریکا با انتشار پیام‌های توییتری، برکناری مدیر ارتباطات کاخ سفید را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هافینگتن پست، برکناری «آنتونی اسکاراموچی»، مدیر ارتباطات کاخ سفید، موجی از شوخی‌های توییتری مردم آمریکا را به دنبال داشته است.

در این گزارش آمده است: آنتونی اسکاراموچی -معروف به موچ- روز دوشنبه از سمت خود به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید برکنار شد. این در حالی است که تنها 10 روز از انتصاب او به این سِمت می‌گذشت. ساکاراموچی پس از آن برکنار شد که نشریه آمریکایی «نیویورکر»، مصاحبه‌ای جنجالی را از او منتشر کرد. اسکاراموچی در این مصاحبه برخی از اعضای ارشد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را با به کار بردن الفاظی بسیار رکیک مورد اهانت قرار داده بود.

اسکاراموچی در این مصاحبه که روز جمعه منتشر شد، مدعی شده بود راینس پریبوس، رییس پیشین کارکنان کاخ سفید، از کژپنداری و بیماری‌ اسکیزوفرنی رنج می‌برد. او همچنین، استیو بنن، مشاور و استراتژیست ارشد کاخ سفید، را نیز مورد حمله لفظی قرار داده بود.

نگارنده مطلب سپس می‌افزاید: در مدت زمان کوتاهی که اسکاراموچی مدیر ارتباطات کاخ سفید بود -که انصافا، دست کم از طول عمر حشرات یک‌روزه بیشتر است- همسرش برای اطلاق اقدام کرد و حتی هنگام تولد فرزندش هم حضور نداشت.

مدتی پس از برکناری اسکاراموچی، کاربران توییتر مدت زمان کوتاه حضور او را در کاخ سفید، دستاویز شوخی‌های خود قرار دادند. 

یکی از کاربران اینترنتی در صفحه توییترش نوشت مدت زمان میان ظاهر شدن جوش‌های صورت او و ناپدید شدن آن‌ها بیشتر از 10 روز -مدت زمان حضور اسکاراموچی در کاخ سفید- طول می‌کشد. این کاربر توییتر اسکاراموچی را به یک آکنه بر چهره ادب و نزاکت تشبیه کرد.

موج شوخی‌های توییتری آمریکایی‌ها درباره برکناری اسکاراموچی +توییت‌ها

 

یکی دیگر از کاربران توییتر نیز نوشت واژه «اسکاراموچی» باید به مدخل‌های دیکشنری -به عنوان یکی از واحدهای اندازه‌گیری زمان- افزوده شود.

موج شوخی‌های توییتری آمریکایی‌ها درباره برکناری اسکاراموچی +توییت‌ها

یکی دیگر از کاربران توییتر نیز با انتشار تصویری جالب از اسکاراموچی، شان اسپایسر، سخنگوی سابق کاخ سفید و پریبس، برکناری آن‌ها را به سخره گرفت. این سه نفر در این عکس با قیافه‌های آویزان بیرون از کاخ سفید دیده می‌شوند.

پریبس در این عکس یک مگس‌کش به دست دارد. موضوع از این قرار است که ترامپ پیش از برکناری پریبس در حرکتی تحقیرآمیز او را در خلال یک جلسه رسمی به دفتر کارش صدا می‌زند تا در حضور مهمانان و مقامات ارشد کاخ سفید، مگسی که در هوا بالای سر او می‌چرخید را بکشد.


در این تصویر، در کنار شان اسپایسر نیز لوازمی که او از کاخ سفید سرقت کرده است، دیده می‌شود. موضوع از این قرار است که اسپایسر پس از استعفا از سمتش، یخچال متعلق به کارمندان کاخ سفید را به سرقت برد. طبق گزارش وال استریت ژرنال، در ابتدا ظاهرا شان اسپایسر دستیار خود را به اتاقی که یخچال در آن قرار داشت، فرستاد تا آن را از کارمندان آنجا بگیرد؛ اما آنها با این مسأله مخالفت کردند. پس از آن، اسپایسر تا غروب آفتاب صبر کرد تا کارمندان از محل کارشان خارج شوند. پس از آن او وارد اتاق شد و یخچال را به همراه خود برد. یکی از کارمندان اداری کاخ سفید مدعی است اسپایسر را دیده بود که در خیابانی نزدیک به کاخ سفید پس از ساعت 8 شب، یخچال را زیر بغل گرفته بود و با خود می برد.

 

 موج شوخی‌های توییتری آمریکایی‌ها درباره برکناری اسکاراموچی +توییت‌ها

 

کاربر دیگری نیز نوشت: اسکاراموچی قرار بود 15 اوت (14 روز دیگر) کارش را به طور رسمی آغاز کند؛ و کسی که هنوز استخدام نشده است را نمی‌توان اخراج کرد.

موج شوخی‌های توییتری آمریکایی‌ها درباره برکناری اسکاراموچی +توییت‌ها

 

 عزل و نصب‌های کارکنان کاخ سفید از سوی ترامپ نگرانی بیش از پیش سیاستمداران آمریکایی را درباره صلاحیت او برای ریاست جمهوری آمریکا برانگیخته است. 

انتهای پیام/

 

شوخی‌های توییتری در واکنش به اخراج  اسکاراموچی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار