مشهد ؛

رعایت اصول پدافند غیرعامل، ارتقاء سطح ایمنی

رعایت اصول پدافند غیرعامل در ایجاد و نگهداری از تاسیسات جدید و امن در تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ضروری است.

رعایت اصول پدافند غیرعامل، ارتقاء سطح ایمنیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست کمیته پدافند غیرعامل این شرکت به رعایت اصول پدافند غیرعامل در تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به بحران‌های فراوانی که شناسایی شده باید اصول پدافند غیرعامل در تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی رعایت شود و از مهمترین این بحران‌ها در رابطه با صنعت می‌توان به زلزله و سیل اشاره کرد.

مهدی زاده مقدم افزود: باید همیشه در مقابل آسیب و تهدید آماده بود و ارزیابی و نظارتی دقیق در این خصوص انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: تمام حوزه‌ها باید به اصول پدافند غیرعامل آشنا باشند و در این بین حوزه فنی مسوولیتی سنگین‌تر دارد زیرا باید در نظارت و اجرای ساخت و ساز‌ها دقت فراوانی داشته باشند.

وی افزود: باید از تمام عوامل بازدارنده در مقابل تهدید‌ها استفاده کرد تا در نقاط بحرانی از آسیب‌ها جلوگیری شود یا بتوان آسیب‌ها را به حداقل رساند.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: با این تهدید‌ها و بروز هر نوع اختلال در عملکرد، آسیب‌های فراوانی متوجه صنعت خواهد بود و بر لزوم افزایش ضریب امنیت و ایمنی و بکارگیری تمهیدات لازم هر چه بیشتر در هر شرایطی بویژه شرایط تهدید و بحران باید توجه شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مصون سازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مقابل تهدیدات مختلف همیشه باید مد نظر باشد تا بتوانیم همواره توان خود را ارتقا داده و به پیشرفت‌های بیشتر از قبل دست یابیم.

انتهای پیام//ف. ح

 
 
 

باید از تمام عوامل بازدارنده در مقابل تهدید‌ها استفاده کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار