رئیس پلیس شهرستان عسلویه:

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان عسلویه متلاشی شد

رئیس پلیس شهرستان عسلویه گفت: با شناسایی و متلاشی شدن باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان عسلویه، ۴۹ کیلوگرم تریاک کشف و سه نفر از اعضای باند دستگیر شدند.

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان عسلویه متلاشی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ سهام صالحی صبح امروز در نشست با خبرنگاران برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ را در اولویت برنامه‌های پلیس دانست و اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد و خادمان مردم در نیروی انتظامی با همراهی مردم، اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر اجتماعی شده تصریح کرد: ورود به عرصه مواد مخدر نیازمند عزم جدی و همگانی دارد و با توجه به تلاش دشمنان نظام برای بی‌هویت ساختن جوانان، مبارزه با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه دارد و هیچ امنیتی برای قاچاقچیان فراهم نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با اشاره به کشف 49 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان صنعتی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با دستگیری سه نفر اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر 49 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ صالحی در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: با شناسایی یک باند تهیه و توزیع موادمخدر به وسیله ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان عسلویه، تعقیب و گریز دو دستگاه خودرو سواری و انسداد مسیرهای خروجی شهرستان، یکی از خودروها متوقف و خودرو دیگر که حامل موادمخدر بود و عرصه را برخود تنگ دید با استفاده تاریکی شب به سمت کوه‌های اطراف نایبند متواری شد.

وی بیان کرد: راننده خودرو با کمک سایر اعضای باند اقدام به تخلیه موادمخدر کرده و با رها کردن خودرو از محل متواری شدند.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه افزود: در همین راستا یک تیم ویژه متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی و یگان امداد به محل تخلیه مواد اعزام و با اقدامات اطلاعاتی یکی از اعضای باند را دستگیر و 13 گرم موادمخدر تریاک از درون جیب شلوار وی کشف می‌کنند.

سرهنگ صالحی گفت: پس از انجام تحقیقات جامع و اقرار متهم دستگیر شده درباره مخفی‌کردن مقداری مواد مخدر با همدستی فردی با بازرسی از منزل همدست متهم در روستای هاله از توابع شهرستان عسلویه‌، تعداد 2 کیسه مواد مخدر تریاک به وزن 19 کیلو و 730 گرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: در یک مرحله دیگر با راهنمایی و همکاری متهمان 3 کیسه تریاک به وزن 29 کیلو و 495 گرم که در بیرون از روستا زیر خاک مدفون شده بود کشف و در مجموع مقدار 49 کیلو و 238 گرم تریاک کشف، 3 نفر متهم دستگیر و یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

انتهای پیام/

 

متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان عسلویه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.