مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین؛

فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی نمین امسال به بهره برداری می رسد

مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: وسعت منطقه ویژه اقتصادی نمین بیش از 2 هزار و ۵۵ هکتار بوده و با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان فاز نخست آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد شهباز علیزاده، مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین افزود: جهاد دانشگاهی می‌تواند پل ارتباطی بین بخش‌های خدماتی و صنعتی باشد چرا که جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی و مؤثر در سطح کشور و بازوی توانمند استان است و با ظرفیت‌های زیادی که دارد می‌تواند در توسعه استان موثر باشد.

وی افزود: مطالعات اولیه احداث منطقه ویژه اقتصادی نمین با دقت بالایی توسط جهاد دانشگاهی انجام گرفت که امیدواریم در آینده هم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد و توسعه یابد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین با اشاره به اینکه از طرح‌های نوآورانه جهاد دانشگاهی که منجر به اشتغال‌زایی شود و صادرات محور باشد حمایت می‌کنیم، گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند با حضور فعال در منطقه ویژه اقتصادی نمین، از مزایای منطقه ویژه بهره مند شود.

شهباز علیزاده  با بیان اینکه همکاری با جهاددانشگاهی اردبیل برای ما لذت‌بخش و کارگشا است، تصریح کرد: امیدوارم با عقد تفاهم نامه همکاری و تشکیل اتاق فکر مشترک، بتوانیم از ظرفیت‌های همدیگر بهره‌مند شویم.

وی منطقه ویژه اقتصادی نمین را یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسؤولان استانی از سال 81 دانست و بیان کرد: وسعت این منطقه بیش از 2 هزار و 55 هکتار است و با اعتبار بیش از 300 میلیارد تومان، فاز نخست آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

افتتاح فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین با اعتبار 300 میلیارد تومان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار