مدارس خراسان جنوبی،میزبان 16 هزار کلاس اولی

معاون آموزش ابتدایی خراسان جنوبی گفت: مدارس استان صبح امروز در مراسم جشن شکوفه ها میزبان 16 هزار کلاس اولی بودند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حسینی،معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها در مدرسه شمس طوس شهرستان بیرجند ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان گفت: در خراسان جنوبی امسال 16 هزار دانش آموز کلاس اولی پا به عرصه تحصیل گذاشته و وارد مدرسه می شوند.

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان در یک هزار و 161 مدرسه در سطح استان مشغول به تحصیل می‌شوند افزود: امسال شاهد رشد 4.5 درصدی دانش آموزان هستیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها با هدف آشنایی مقدماتی دانش آموزان با مدرسه برگزار می‌شود،گفت: دانش آموزان از یک فضای غیر رسمی به یک فضای رسمی پا می‌گذارند بنابراین این جشن فرصتی است تا دانش آموزان و خانواده آنان با محیط مدرسه و معلمان آشنا شوند.

حسینی با بیان اینکه امروزه شیوه‌های تدریس متفاوت شده است افزود: شیوه‌های آموزشی در حوزه کلاس اول نیز در فضای آموزشی وشیوه‌های ارزشیابی در دوره ابتدایی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه باید تعامل بین معلمان و اولیاء بیشتر باشد، گفت: معلم کلاس اول بودن بسیار سخت است و همه معلمان باید برای آموزش و پرورش دانش آموزان تلاش کنند.
انتهای پیام/ب


رشد 4.5 درصدی دانش آموزان در خراسان جنوبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار