عملیات اجرایی فاز دوم بازارچه ملوانی در شادگان آغاز شد

با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی عملیات اجرایی بازارچه میوه و تره بار و فاز دوم بازارچه ملوانی شادگان آغاز گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: این سفر به شادگان با هدف بررسی مشکلات شهرستان و شروع عملیات اجرایی بازار میوه و تره بار شهرستان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر است.

وی بیان داشت: شروع عملیات فاز دوم بازارچه کالای ملوانی این شهرستان هم انجام گرفته است و با توجه به بندری بودن این شهرستان تجاری شدن این منطقه با راه اندازی بازارچه ملوانی انجام می گیرد.

شریعتی تصریح کرد: در یک سال گذشته با توجه به محروم بودن منطقه در حد امکان در بحث فاضلاب، آب شرب و تامین آب کشاورزان پیگیری شد تا با این اقدامات تعادل منطقه ای برای استفاده از خدمات دولتی و رفاهی در استان ایجاد شود و مردم یک زندگی استاندارد داشته باشند.

احمد جعفری نسب، فرماندار شادگان اذعان داشت: مناطق ساحلی و بندری یک ظرفیت است در تمام دنیا مناطق ساحلی اهمیت خاصی دارند.

وی افزود: سال ها از نعمت و ظرفیت اقتصادی خوب در کنار ساحل بودن به خوبی استفاده نکردیم.

جعفری نسب اظهار کرد: بندر شادگان در سال های اخیر تاسیس شد و اگر به منطقه تجاری تبدیل شود برای شهرستان و کشور سود آور خواهد بود، برای استفاده هر چه بیشتر از این بندر لازم است که صادرات را در این بندر رونق دهیم.

انتهای پیام/گ

آغاز فاز دوم بازارچه ملوانی در شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار