باورتان می‌شود این ستاره‌ها هم‌سن هستند؟

تشخیص سن واقعی ستارگان هالیوود سخت است. شاید دلیلش پوست خوب آنها یا حتی توجه بیش از حد به ظاهرشان باشد، در هر صورت نشانه‌های پیری در آنها به ندرت یافت می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تشخیص سن واقعی ستارگان هالیوود سخت است. شاید دلیلش پوست خوب آنها یا حتی توجه بیش از حد به ظاهرشان باشد، در هر صورت نشانه‌های پیری در آنها به ندرت یافت می‌شود. اما جدا از آنها ستاره‌های دیگری نیز هستند که بیشتر از سن‌شان به نظر می‌آیند. باور نمی‌کنید؟ ما در اینجا تصاویری از ستاره‌هایی را که در یک سال متولد شده‌اند، برایتان آورده‌ایم تا خودتان مقایسه کنید.



کیت آپتون و سلنا گومز

باورتان می‌شود این ستاره‌ها هم‌سن هستند؟

کیت آپتون مدل و هنرپیشه آمریکایی است که موفقیت‌های زیادی را در دنیای مد از آن خود کرده است. به عنوان مثال او در نظرسنجی که مجله «هالیوود بوز» هر ساله با عنوان «زیباترین زنان دنیا» انجام می‌دهد در سال ۲۰۱۴ رتبه ۲ را با بدست آوردن ۷۰۰ هزار رای به خود اختصاص داد. بی شک زیبایی او منحصر بفرد است اما چهره او بیشتر از سنش نشان می‌دهد. آیا به او می‌آید که تنها 24 سال داشته باشد؟

زمانی که چهره او را با چهره سلنا گومز مقایسه می‌کنید، تازه میفهمید که کیت آپتون چقدر بزر‌گ‌تر به نظر می‌رسد. شاید هم سلنا گومز است که ته چهره‌ای کودکانه دارد. اما در هر صورت باور این که این دو ستاره هم سن هستند، سخت است.

 

امیلیا کلارک و لینا دانم

باورتان می‌شود این ستاره‌ها هم‌سن هستند؟
امیلیا کلارک بازیگر مجموعه تلویزیونی «بازی تاج‌ و تخت»، در زمان هایی که مجبور به پوشیدن تاج و لباس‌های کلاسیک خود برای سریال نیست، بسیار کمتر از سن واقعی‌اش، یعنی 30 سال، به نظر می‌رسد. علی‌رغم بازی در شرایط سختی چون کویر با آن آفتاب داغ اش، او همچنین پوستی زیبا و مرطوب دارد.

لینا دانم، هم سن امیلیا کلارک است اما خیلی بیشتر از سنش به نظر می‌رسد. شاید به این علت است که او دوست دارد ظاهر طبیعی خود را حفظ کند و معمولا در نقش‌هایی ظاهر شود که از سنش بیشتر به نظر می‌آید. در هر صورت باور این که این دو ستاره هم سن هستند، دشوار است.

 

جیمز پارسونز و اندرو لینکولن

باورتان می‌شود این ستاره‌ها هم‌سن هستند؟

جیمز پارسونز بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش شلدون کوپر در سریال کمدی «تئوری بیگ بنگ» مشهور است. شاید به دلیل نقش آفرینی‌های اوست که ما او را جوان‌تر از سنش تصور می کنیم. او در واقع 43 سال سن دارد.

اندرو لینکولن بازیگر انگلیسی است که عمده شهرتش به‌ خاطر بازی در نقش ریک گریمز در سریال «مردگان متحرک» است. واقعا مقایسه سن این دو بازیگر در عکس‌هایشان ما را شوکه می‌کند. اگر چه آنها هم سن هستند اما در ظاهر گویا تفاوت سنی زیادی با هم دارند.



پل راد و روری مک‌کین

باورتان می‌شود این ستاره‌ها هم‌سن هستند؟

پل راد هنرپیشه سینما، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی است. اگر به فیلم‌های چند سال اخیر او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او طی 2 سال گذشته ناگهان چهره‌اش شکسته شد طوری که بیشتر از سن واقعی اش به نظر می رسد. فیلم «بی-سرنخ» سال 1995 او را با فیلم «باکره چهل ساله» 2005 و سپس «مرد مورچه‌ای» 2015 او مقایسه کنید. رد پای زمان بر ظاهر او واقعا شگفت‌آور است!

روری مک‌کین هنرپیشه اهل بریتانیا است که از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. وقتی دو عکس پل راد و روری مک‌کین را با هم مقایسه می‌کنیم، باور این که هر دو ستاره 47 سال سن دارند، سخت است. در واقع پل راد بسیار جوان‌تر از سن واقعی‌اش به نظر می رسد.



جان استیموس و مایک مایرز

باورتان می‌شود این ستاره‌ها هم‌سن هستند؟

جان استیموس موسیقیدان آمریکایی است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «زن اغواگر» اشاره کرد. اگر ظاهر او در سال های 1982 را با چهره زمان حال او مقایسه کنیم، می‌بینیم که هنوز هم در سن 53 سالگی زیبا و جذاب است. جذابیت او آن قدر زیاد است که با این سن هنوز هم به عنوان مدل در تبلیغاتی چون ماست یونانی هنرنمایی می‌کند.

مایک مایرز بازیگر کانادایی بیشتر به ‌خاطر حضور در مجموعه فیلم‌های «آستین پاورز» و دوبلور در فیلم‌های «شرِک» مشهور است. او هم سن و سال جان استیموس است اما بسیار مسن تر از و به نظر می رسد. شاید دلیلش رنگ خاکستری موهایش باشد.



چاک نوریس و مایکل گمبون

باورتان می‌شود این ستاره‌ها هم‌سن هستند؟

چاک نوریس یک انسان معمولی نیست. حقایق زیادی در مورد زندگی او وجود دارد که این امر را ثابت می‌کند. از تمام آنها که بگذریم، یکی از شگفتی‌هایش سن اوست. او در حال حاضر 76 سال سن دارد اما چهره اش چیز دیگری را نشان می‌دهد گویی گذر زمان تاثیر چندانی بر او نداشته است.

مایکل گمبون بازیگر بریتانیایی- ایرلندی تئاتر، تلویزیون و سینما است. شغل سابق او گزارشگری در تلویزیون بود. او پیشتر به دلیل صدایش مشهور بود اما اکنون به دلیل گرفتن جای مرحوم ریچارد هریس در نقش آلبوس دامبلدور در شش فیلم آخر «هری پاتر» مشهور شده است. او هم مانند چاک 76 سال سن دارد که از چهره‌اش، برخلاف چهره چاک، نمایان است.

 

منبع: برترین‌ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
فقط اکبر عبدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتون
آخرین اخبار